Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Aröd torsdag kväll!!

• hattfan

Medlem
    20 maj, 2011 vid 15:58
    sourra;656068 wrote:
    Byigt och lerigt som fan? Har Torkelstorp ett systerspot?

Tjurröv sourra

• oscar-olander

Medlem
    20 maj, 2011 vid 17:03

Och det var jag som var nybörjaren som fick gå hem de sista hundra meterna över åkrarna =)

• lance

Medlem
    20 maj, 2011 vid 17:28

Hahah 🙂
    Såg en svart, en vit & en rosa kite längst in i viken när vi åkte hem. Såg jobbigt ut 🙁

Nästa gånga tar jag med min fru som är keramiker. Drejskiva o annat får jag med på ett släp. Make till lera i botten har jag sällan upplevt. Satt fast i mellanåt. 🙂

• sourra

Medlem
    20 maj, 2011 vid 18:08
    hattfan;656077 wrote:
    Tjurröv sourra

You know me!

• 10ms-anders

Medlem
    20 maj, 2011 vid 21:02

Det är nästan en stig på åkern efter alla gånger jag gått den vägen:-)

• alohasurfer

Medlem
    20 maj, 2011 vid 21:20

Haha, är det byigt och lerigt i Torkelstorp också alltså? Har aldrig kört där faktiskt. Men vi verkar behöva en spot som funkar på sydost och syd på söndag! Hur mår revbenen Sourra?

• hattfan

Medlem
    20 maj, 2011 vid 22:32
    Lance;656085 wrote:
    Hahah 🙂
    Såg en svart, en vit & en rosa kite längst in i viken när vi åkte hem. Såg jobbigt ut 🙁

Så går det när man ska pusha vettu Lance, en lång walk of shame efter en inverterad kajtajävel.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Aröd torsdag kväll!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.