Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Arrows 2005!!!

  • s

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 13:47

    Hehe!!!
    Jag tror den sista är editerad men den är ju snygg.

    Impact heter förresten Impact Gold, med hänvisning till segelduken.

    Sedan har de en idé om hur Arrowsseglen skall kännas igen på vattet. Denna idé tycker jag inte är glasklar så jag får väl passa på och förklara… tongue.gif
    Tredje lattan ovanifrån ser ni är fetare markerad, som en pil framåt, Arrows. Glasklart va? smirk.gif

    /Staffan

  • styret

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 16:33

    det översta var ju riktigt äckligt…

  • jonatan

    Medlem
    12 augusti, 2004 vid 19:33

    Är det bara utseendet de ändrar på seglen nuförtiden? Var är alla påståenden om “bättre bottendrag för tidigare planing” med mera? tongue.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 06:40

    Tycker CamouX är misstänkt likt NeilPryde Core från -99..

  • beny

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 07:12

    Svar till:


    det översta var ju riktigt äckligt…

    [/ QUOTE ]

    ja det får man ju hålla med om, GRÄSLIGT rent ut sagt smirk.gif höhö

  • poppo

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 08:10

    men tänk vad jobbiga seglen skulle vara om de verkligen lyckades klämma in mer och mer bottendrag för varje år… wink.gif

  • the_novice

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 08:16

    Nort Shore har även passande äckliga fena!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 08:42

    Tror inte bilden e fejkad, seglet är Guld på ena sidan och silver på andra sidan vilken borde betyda att det är vattnet som speglar sig i silver duken på sista bilden. COOLT!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 14:15

    är rätt skeptisk till silver/guldfolien allt fler tillverkare börjar fylla seglen med. Det ser kanske ballt ut men min erfarenhet är att seglen bli tyngre. Tacka vet jag lövtunn krispig monofilm.

  • calle_b

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 14:25

    Utan PVC hade jag vart pank nu. Nä du anonum, tacka vettja PVC o Kevlar wink.gif

  • calle_b

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 14:32

    Kul segellinje iaf, lite extrem på sina håll kanske men ändock shyst.

    Men jag tycker mig se likheter från andra segel oxå, ex Gaastra Manic, Neil Pryde(som redan nämts) och även Severne.
    Kul linje iaf!

    Hurru Adde? Har du fått något surf?
    Här i stockholm är det illa, illa. Speciellt idag när det blåser 11-12 på söderarm(väddö-trakten) och mor min fyller år och ska ha kalas. Jaja, för att stödja dr Masses teori ytterliggare så lovar jag vind imorrn oxå, med tanke på kalaset imorrn. Ha så skoj ni sveabor.

    ha d gött

  • adde

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 14:39

    EN dag sen Fuerte har det blivit… Det beror såklart på att jag kitat upp mig med nya segel laugh.gif

    Idag har det börjat blåsa i alla fall, inte så konstigt med tanke på att jag har deadline på en artikel som skall in…

    Men söndag och måndag kan det, äntligen, bli seglat av laugh.gif

    /adde

  • calle_b

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 14:49

    Jopp de är som jag. EN dag på en riktigt usel insjö nånstans i Hälsingland. Brutalt shorebreak på 0.5 dm.
    Lyckades pumpa upp grejorna (5.0 o Aciden) i 150 meter, skära igenom gippen o bada, dra rigg o plana 10 meter.

    Men på måndag kan det faktiskt gå, theyr ser lite, lite hoppfullt ut för en väddö tripp. Fan, man är juh optimal optimist. Håller tummarna.

    Ha d gött!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Arrows 2005!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.