• lars_k

Medlem
    23 juni, 2005 vid 08:24

Fan vilken designstöld! Ser ut som NP ’03. Gaastra 06 har också snott samma design… Och NP som inte ens är snygga… wink.gif

• fjant

Medlem
    23 juni, 2005 vid 08:54

Men jag måste säga att jag ändå är imponerad av Arrows design-team. Utan att misslyckas har de gjort seglena fulare och fulare för varje säsong de senaste åren! Starkt jobbat!!! laugh.gif

/Fjant

• lars_k

Medlem
    23 juni, 2005 vid 09:01

Japp. 04:orna var riktigt snygga, snyggaste Arrows hittils tycker jag. Sen kom 05 – urk! Men smaken är ju som bekant som baken. Fast värst är ju när man kopierar andra…

• juan

Medlem
    23 juni, 2005 vid 09:42

grin.gif Jag håller med. Arrows 05 är fula som stryk.

• naish

Medlem
    23 juni, 2005 vid 10:29

Fast dessa 06 kommer nog fan få max 2 köpare.Riiiiktigt fula!

• juan

Medlem
    23 juni, 2005 vid 11:14

De räknar nog med att ett par tyskar kommer att falla för designen… wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.