Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Årsmöte Varbergssurfklubb
-
come on guys, I am not into starring in some wierd viral ass shaving video.. lets just keep it between ourselfes huh?
that machine does look pretty lightweight though sourra.. last time I tried to use one, I couldnt quite find the right body position.. I tried everything – over a mirror with one foot on the toiletseat and all that.. in the end I found that sitting on a large circular sanding machine with heavyweight sandpaper did the job, easy, you can just sit there and surf the internet on your laptop. It kinna tickles actually.
-
haha yeah of course, I was just playing hard to get, but you all know I am a man-slut after half a beer bong of rum…
-
He he Skotten, of course its gonna be awesome! Jag tar med mina kära vänner hemifrån, bäst nicke kommer hem så de kan bli girl-fight 😀
-
Taget!
Är det inte lika bra att köra On Shore Short Film Festival då också?!
Blir nog downwind också för min del om vinden vill och inte något annat sätter kanyler i mina kites:-).Skönt att ha något sånt att se fram emot!!!
-
Ska ni ha årsmöte och sen ska alla andra (skåningar) komma och käka med er? Buffé?
-
@jonaish 537345 wrote:
Ska ni ha årsmöte och sen ska alla andra (skåningar) komma och käka med er? Buffé?
Sätt in 100 pix på 288-8279 så kan du mä va med på årsmötet!
-
@Blackadder 537355 wrote:
Sätt in 100 pix på 288-8279 så kan du mä va med på årsmötet!
och då kommer vi gå igenom på årsmötet?
Logga in för att svara.