Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åsa 2004-03-20, några bilder,1. På väg.

• ola-h

Medlem
    22 mars, 2004 vid 12:08

Dom känns rätt lika fjolårets. Jag gillar dom skarpt och tycker (till skillnad från Tyska SURF) att funkar bra i ett stort trimregister. En skön grej med SO är att de är lättriggade och att några mm mer eller mindre draget inte påverkar känslan så mycket. I Åsa är det skönt med de grymma förstärkningarna också. Dubbel mastficka och extra skydd på lattfickrna är bra när seglet skrapas över stenarna.

Modellerna med glitter och guld är ännu flashigare, Sean själv körde med en 2005-proto som hade blåglittrig flamma.

• vinta_kestrel

Medlem
    22 mars, 2004 vid 12:13

Can’t wait på mitt 5.0 glitterguld-SO smile.gif Får hoppas på lite sol också när man använder det…

• calle

Medlem
    22 mars, 2004 vid 12:36

Hallå MrNice!
    Hur är GO165:an, är lite sugen på att skaffa en för att kunna segla på själv med stoort segel (9.0-11.0 kvm) och för att lära min fru & lite polare att segla.
    Vad tycker du om den?
    MVH Calle

• vinta_kestrel

Medlem
    22 mars, 2004 vid 16:06

Hej Calle, har inte kommit så långt att jag testat den annat än hållt mig i väggen och kört in fötterna i stropparna wink.gif

Maila mig offline (kolla min profil) så kan jag berätta mer. Har själv tänkt köra den med 9.0kvm (Hot Sails StealthXP)

• calle

Medlem
    23 mars, 2004 vid 12:40

Hmm, hittar inte någon mail i din profil, skickade till rwc….
    / Calle

• vinta_kestrel

Medlem
    23 mars, 2004 vid 16:39
Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åsa 2004-03-20, några bilder,1. På väg.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.