Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Åsa 2004-03-20, några bilder,1. På väg.
-
Åsa 2004-03-20, några bilder,1. På väg.
vinta_kestrel svarade 20 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 21 Svar
-
Dom känns rätt lika fjolårets. Jag gillar dom skarpt och tycker (till skillnad från Tyska SURF) att funkar bra i ett stort trimregister. En skön grej med SO är att de är lättriggade och att några mm mer eller mindre draget inte påverkar känslan så mycket. I Åsa är det skönt med de grymma förstärkningarna också. Dubbel mastficka och extra skydd på lattfickrna är bra när seglet skrapas över stenarna.
Modellerna med glitter och guld är ännu flashigare, Sean själv körde med en 2005-proto som hade blåglittrig flamma.
-
Can’t wait på mitt 5.0 glitterguld-SO Får hoppas på lite sol också när man använder det…
-
Hallå MrNice!
Hur är GO165:an, är lite sugen på att skaffa en för att kunna segla på själv med stoort segel (9.0-11.0 kvm) och för att lära min fru & lite polare att segla.
Vad tycker du om den?
MVH Calle -
Hej Calle, har inte kommit så långt att jag testat den annat än hållt mig i väggen och kört in fötterna i stropparna
Maila mig offline (kolla min profil) så kan jag berätta mer. Har själv tänkt köra den med 9.0kvm (Hot Sails StealthXP)
-
Hmm, hittar inte någon mail i din profil, skickade till rwc….
/ Calle
Logga in för att svara.