Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Åsa?
-
Åsa?
Publicerad av anonym-anvandare på 13 augusti, 2004 vid 15:18Är det många som skall till Åsa på söndag eller blir det Varberg tro? Ser ut att bli 7-11 nästan hela dagen.
kiters_se svarade 20 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Svar till:
Är det många som skall till Åsa på söndag eller blir det Varberg tro? Ser ut att bli 7-11 nästan hela dagen.
[/ QUOTE ]
ni ska ge fan i Åsa hon e min och mor till mina 3 barn -
7-11, förra gången var vi 15, hon funkar bäst vid 15 och med stor storlek, bara pumpa den upp och ner, så blir den hård
-
Jau… i eftermiddag-kväll blire surf.. Jag, Pet och Fred skall nog ner såvida det inte blir någon annan spot…
Söndag blir det Åsa oxå…
-
Ämen fan. Blir det så många på åsa??!!
Då drar jag till Roger Lund istället, tar emot så många fler. -
E du vaken Honk? E Ville hemma än? Måste mecka Honda en stund innan vi drar. Jag ringer sen. Som sagt, blir nog Roger idag. Blåser ju väst.
-
Svar till:
Ämen fan. Blir det så många på åsa??!!
Då drar jag till Roger Lund istället, tar emot så många fler.[/ QUOTE ]
Hilarious!
-
Kanske smartare att dra till stora höga?…. Windguru siar mer vindar norrut…
-
Bara så ni vet så blåste det gött i stora höga… Lite byigt kanske men drog man ut bortanför stenbryggorna var den fine vinden där.. pet körde på sin eh7, fred på 12 och jag på 14 och alla var nöjda
-
Det var du det jag sa, får lita på mig i fortsättning så ni slipper åka och vända i åsa
-
Blåser fint i Åsa Rågelund nu, har just tagit ett kvällsdopp och det blåser ca 7-10m2. Så i morgon kör vi tidigt! Peter
Logga in för att svara.