Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åsa bilder, söndag 4/10

• mr-creamcheese

Medlem
    4 oktober, 2009 vid 19:35

Ooh… Tredje bilden e sjukt apnajs! 😀

• lars_k

Medlem
    4 oktober, 2009 vid 19:52

Najs bajs! Men du fick iaf 2 timmar på yttre innan masten small (och rippade 3.4-seglet du lånade av mej…). Yttre var klart större och hade bättre vinkel än inre och det fina var att vi bara var 3 pers där ute. Sällan nån som fotar dock… Inre var klart ball dock om man lyckades få ett fint set. Riktigt bra dag i Åsa! 🙂

• mag

Medlem
    4 oktober, 2009 vid 20:10

Jag orkade inte köra upp idag, men nästa gång får jag masa mig iväg tror jag. Ni ser ut att ha haft kul!
    Jag körde sideshore mer söderut, med 2,9 segel igen! 😀
    /Magnus

• lars_k

Medlem
    5 oktober, 2009 vid 06:11

Du behöver väl knappt lämna Hstd för Åsa för annat än av rent nostalgiska skäl, Mag. Ni har ju grymma spots för alla vindriktningar. Fast jag såg dej inte i Vildshärad i lördags e.m. Var lite ensamt ner i vind bland fetingarna, du körde väl nåt secret antar jag. 😉
    Grym helg och det ska fortsätta blåsa i veckan!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åsa bilder, söndag 4/10

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.