Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Åsa i helgen? :)

• Åsa i helgen? :)

Publicerad av anonym-anvandare på 3 april, 2003 vid 11:37

Enligt windguru kommer vindarna vara med oss i helgen, både lördag och söndag… Vi kommer nog bli några stycken som drar till Åsa och brassar lite kite smile.gif

Var där förra helgen och körde, vattnet är lite kyligt så jag rekommenderar full mundering (har våtdräktsvantar som är öppna i handflatan, det var inte att rekommendera.. men skam den som ger sig)

Man har ju en del att jobba på nu när man sett filmen från peps och hugo *avundsjuk*

/Honk – gbg

draksurfarn svarade 22 år sedan 4 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • draksurfarn

Medlem
    3 april, 2003 vid 13:50

Låter frestande. Men jag har bara en 3/2mm våtdräkt med korta ärmar. frown.gif Det räcker inte va? grin.gif Tänkte komplettera detta idag lr imorrn. Vi ses väl. cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2003 vid 07:06

Jag körde med en 4/3 våtdräkt.. och det funkade alldeles utmärkt…

Dock så verkar det bli nordliga vindar… så då kanske det inte går att köra där :/

Någon som har tips på bra spots runt gbg som klarar nordligt?

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2003 vid 07:18

Hoppas ni har bra kites… 25 M/S med kanske 30 i byarna är ingenting att leka med…

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2003 vid 07:41

De bra vettu!

16 Kvadratare och ny bom, satan va vi ska spränga yt ny musik så inte unktommarna skrattar sig.

Fred.

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2003 vid 10:44

Varför vänta till helgen det brallar ju nu jag drar från götet vid 14 och hoppas att nordan inte kommer allt för fort. Någon mer ssom skall dit idag?

• arnetterocks

Medlem
    4 april, 2003 vid 11:21

ja jeg drar ned klokken 14. Vi ses der!

Didrik smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2003 vid 12:18

En del av oss måste ju jobba för att få pengar att leva på smile.gif

Någon som funderat på att surfa i vänern när det blåser ostligt?… Jag själv kommer från ett litet samhälle som heter Mellerud som har en superfin strand som heter Vita Sannar på västra sidan av vänern… dom hade en del surftävlingar där förr i tiden(funkar tydligen från nordlig till ostlig vind).. det är bra sand och lång-grunt.. stor öppen yta att köra på.. funderar på att dra dit nu i helgen..

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2003 vid 12:18

Skulle garna hangt med er ner grabbar, det var langesedan man korde pa hemmaplan! Tyvarr har jag ingen kite dock. Far bli nar vattnet blivit lite varmare!
    Ha det gott!

/Peps – nu i Gotet – http://www.toeside.nu

• villjam

Medlem
    4 april, 2003 vid 12:21

Du kan alltid räkna med mig smile.gif

• draksurfarn

Medlem
    5 april, 2003 vid 17:38

Va de nån som va där? Var nere och kollade vid 1200 tiden. Men de blåste ju N, byigt som fa alltså! frown.gif
    Finnes det inge spot i närheten av GBG som hanterar N-vindar?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Åsa i helgen? :)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.