Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Åsa imorgon??
-
Åsa imorgon??
Publicerad av oscar på 18 oktober, 2008 vid 15:54Vad tror ni?? Värt att köra 30 mil….
tobb svarade 16 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Är det någonsin värt att köra 30mil till Åsa?? MEN visst lär det vara värt 30 mil för västkusten i morrn.. om man är morgonpigg..
-
Natten vindvrid mot vnv eliminerar nog tyvärr vågorna. Men ett och annat set orkar nog runt. Sen vrider det ner lite igen.
Blir fint väder i all fall. Men 30 mil, nja jag tror inte det är värt det.
/Magnus
-
Två Stockholmare på väg ner just nu som ska snylta in hos mej. Dom tycker tydligen de e värt 50mil! Jag förstår dom iaf, va gör man inte för att komma där ifrån ett par dar!
Du Mag, borde vi inte hitta en lösning på din SF 2,9a snart? Du ska inte upp hit? Ser ju säkrare ut me vind här både sönda o måndag.
-
Oscar,
Jag är där i gryningen imorn (strax efter 7), en majoritet av prognoserna säger rak västlig. Hoppas den Magnus sett på risk för VNV inte faller in, i så fall blir det väl Apel.
See you there, ta med Mackan och Björn och sätt er i bilen ikväll så ni inte missar surfet imorn f.m. ?
// Tompa
-
Jag drar till Åsa så fort det ser riktigt bra ut, och då passerar jag dig på vägen!
/M -
@Mag 509293 wrote:
Jag drar till Åsa så fort det ser riktigt bra ut, och då passerar jag dig på vägen!
/M´
Ser ju riktigt bra ut här i Varberg om 6-7 timmar! -
@surfslusken 509299 wrote:
´
Ser ju riktigt bra ut här i Varberg om 6-7 timmar!typ nu.. 😀
//Thomas som om 3minuter sitter i en bil ner.. -
Det här är väl så här en prognos för en perfa Åsa-dag skall se ut? Fredag lunch någon?
Torsdag
Sydvest og syd, tiltagende til kuling, 13 til 18 m/s.Fredag
Først kuling fra syd og sydvest, 13 til 18 m/s, senere sydvest og vest, 8 til 13 m/s. -
hakuna;509705 wrote:Det här är väl så här en prognos för en perfa Åsa-dag skall se ut? Fredag lunch någon?
Torsdag
Sydvest og syd, tiltagende til kuling, 13 til 18 m/s.Fredag
Først kuling fra syd og sydvest, 13 til 18 m/s, senere sydvest og vest, 8 til 13 m/s.Ser ut att vara för mycket på syd under fredagen förutsatt att du inte kör med pannlampa..
Logga in för att svara.