Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åsa lördag?

• Åsa lördag?

Publicerad av ola-h på 18 januari, 2008 vid 18:36

Ser inte helt fel ut för Åsa imorgon. Får jag sällskap om jag åker dit?

Oregistrerad svarade 17 år sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • safesurfer

Medlem
    18 januari, 2008 vid 19:05

Är sugen men tror jag ska försöka ta mig från Åsa till varberg, känns tryggare om man veta att man kan ta sig upp på land snabbt om det skiter sig.

• lars_k

Medlem
    18 januari, 2008 vid 19:07

Samma här, om nåt pajar där ute får man simma läänge i kallvattnet. Blir Apel eller Lejet för mej. Men jag kanske kör inom Åsa och kollar på fetingvågorna. =)

• ola_p

Medlem
    18 januari, 2008 vid 19:14

@Lars_K 439389 wrote:

Samma här, om nåt pajar där ute får man simma läänge i kallvattnet. Blir Apel eller Lejet för mej. Men jag kanske kör inom Åsa och kollar på fetingvågorna. =)

Tsss, bara för att du vägrar segla åsa inre.

• lars_k

Medlem
    18 januari, 2008 vid 19:19

Japp, inre suger. Men även om man seglar inre kör man ju ut en bit innan man vänder. Rätt lång sträcka att driva innan man når land då också. Nä man får tänka på säkerheten så här års…

• gurra1978

Medlem
    18 januari, 2008 vid 19:45

Bra, då ses vi i Apel då boys.

• ola-h

Medlem
    18 januari, 2008 vid 19:55

Äh vafan. Jag åker inte från Örebro för att segla Apel eller Lejet. Inre Åsa är Sveriges bästa våg. Kan bli klassisk imorgon. Hyfsat safe också. Häng på nu.

Lars K. Jag har inte ditt nr. Ring mig på 0709-589384.

• lars_k

Medlem
    18 januari, 2008 vid 20:06

Jo, vågen är det inget fel på. Man får ett par grymt bra svängar, sen står man pladask på stenarna. Jag kör inom Åsa imorrn och kollar om inspirationen infinner sej. Men det bli yttre revet för mej isåfall. Vi kan höras imorrn, jag har 0739-853050.

• forward

Medlem
    18 januari, 2008 vid 20:17

Ola,

Du har väl inte glömt bort mig…..bilen är packad (trots att jag bara har 400m att köra) Som sagt, det ser hyfsat bra ut inför morgondagen.

// Mikael Lygner
    0340-655316

• ola-h

Medlem
    18 januari, 2008 vid 20:20

Grymt Micke. Jag ringer när jag är på väg, har ju sidådär 1000ggr längre väg. Siktar på att vara nere vid senast 11. Ända brasklappen är om det blir Torö istället.

• Oregistrerad

Gäst
    18 januari, 2008 vid 20:25

Åker förmodligen till Åsa men jag lämnar troligtvis seglet i bilen. Orkar inte hålla i ett segel i de vindarna. Det får bli paddling istället.

Ola, du råkar inte ha en 07 EVO 90 som du vill göra dig av med? Jag saknar min gamla EVO 90!

/S Mayer

• Oregistrerad

Gäst
    18 januari, 2008 vid 20:27

Hmm såg nu att du har en EVO 100 till salu. Det kan vara ett alternativ.

/S Mayer

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åsa lördag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.