Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åsa pics 21/7

• roland-p

Medlem
    22 juli, 2009 vid 21:12

Kul att ni gillar bilderna!

Jag la upp rubbet här, ca 140 st:
    [http://picasaweb.google.se/surf.rolle/Windsurf_asa_090721?authkey=Gv1sRgCN34-tb6zMabTg#

Allt ofixat och i originalstorlek så det är kanske mest givande för de närmast sörjande. Bara att ladda hem om ni vill ha nån bild.

• marangen

Medlem
    22 juli, 2009 vid 21:53
    gurra1978;560859 wrote:
    Ska du ha bilder Marängen får du segla med oss 😉 Vad gör du på fel sida av Sverige egentligen? Schyssta bilder från Åsa. Vore dock kul att se något från tidig morgon då ryktet går att det var stort. Har svårt att tro på det dock 🙂

Äh du vet; Dragspel, brudar, rajtantajtan eller rättare sagt husvagn, regn och griniga ungar…Skämt å sido var det najs att puttra runt lite. Hoppas dock på en körare ner till västkusten innom kort. Iofs vet jag att det inte är några actionbilder på mig men det var en jäkla schysst dag på Grönhögen som borde visas på konfen! Kört hårt Gurra, ser fram emot rullen:)

• gurra1978

Medlem
    22 juli, 2009 vid 21:57

Aha, låter som en äkta svensson semester. Ska förövrigt ha en sån jag med men husvagnen får rulla till Skåne 🙂

Upp med bilder från Grönhögen nu då så får vi se 🙂

• larry

Medlem
    23 juli, 2009 vid 06:55
    marängen;560858 wrote:
    Tjena!
    Ni verkar ha en rätt hygglig roadtrip:) Tyckte mig se en kamera på Grönhögen i måndags, har du sett några bilder?
    /Martin

Ja. Klockren roadtrip!
    Lite mör var vi när vi kom hem i tisdags kväll.
    Har inte sett några pics från Grönhögen men det skulle vara himla kul om det dök upp något. Riktigt bra dag där också.
    //L

• ola_p

Medlem
    23 juli, 2009 vid 20:10
    Ola H.;560860 wrote:
    Äh, 4.2 var ju perfekt hela dagen. Och visst kan väl en så’n där toppsväng sitta?

Hmm, jo. fast jag tror att jag stod helt fel där, om det är den svängen jag tror det är så låg jag ner en vända i vitvattnet innan jag kunde ta nästa sväng…

• sundberg

Medlem
    24 juli, 2009 vid 16:57

Feta bilder

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åsa pics 21/7

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.