Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ascan våtskor?

• Ascan våtskor?

Publicerad av robin på 19 maj, 2008 vid 14:40

Någon som har provat Ascans våtskor. Toppenpriser på surfspot, men jag är lite misstänksam mot att sulans gummi fortsätter upp på foten. Det känns som om man kommer bli ännu klumpigare än med vanliga skor.

robin svarade 16 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • mexi_

Medlem
    19 maj, 2008 vid 15:27

Körde med mina 7mm första gången förra helgen och tyckte att de var mycket skönare än mina np 4mm. Jag har rätt breda och korta fötter (typ kalle anka…) så det kan ju påverka passformen… jag tyckte inte att de korvade sig lika mycket som mina NP, kändes varma också, svårt att avgöra eftersom det börjar bli varmt i vattnet…

• svenne

Medlem
    19 maj, 2008 vid 15:42

Jag har använt Ascan hela vintern. Har funkat hur bra som helst.

• hanness

Medlem
    19 maj, 2008 vid 16:16

Jag har ett par från surfspot ascan 7mm och dom fungerar hellt perfekt. Lekte knappt in någon vatten ens :). Dock lite svåra att få på.

• lars_k

Medlem
    19 maj, 2008 vid 16:38

Har också ett par 7mm Ascan från Surfspot. Väldigt varma, måste vara titangummit eller nåt. Trots 7mm riktigt smidiga. Hoppas de inte slits ut lika fort som alla andra skor jag haft… 😛

• nachoman

Medlem
    20 maj, 2008 vid 07:02

Har aldrig frusit i mina 7mm Ascan, kvaliteten verkar också vara bättre än på NP:s som jag kör sommartid.

• robin

Medlem
    20 maj, 2008 vid 11:47

Tack för alla svar! Låter ju som om de är jättebra. Får åka in till stan och prova ett par.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ascan våtskor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.