Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Askim eller f-bay
-
Askim eller f-bay
Publicerad av mes på 12 september, 2011 vid 11:19Hinner inte åka till Varberg idag men har grejorna i bilen och kan glida ut strax efter fem från Linné. Är det bäst i Fisken eller Askim. Är det chans att bommen i Askim är upplåst eller är det långpromenad med grejorna som gäller?
clabbelito svarade 13 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Bommen är upplåst, var det häromdagen i alla fall. Men ser väl sådär ut för askim kväll, men kanske kan funka om man prickar rätt. Vet inte hur fiskebäck funkar på syd- ssv, kanske är bättre?
-
Tänk på ev sjögräs i Askim, för dryga veckan sedan så gick det inte ens att köra. Men har vet inte hur det är nu.
-
ja satsar på askim iaf, hoppas man har lite tur med vindriktningen bara! kommer nog dit runt halv sex
-
v-thun;669510 wrote:ja satsar på askim iaf, hoppas man har lite tur med vindriktningen bara! kommer nog dit runt halv sex
sjögräsläget från ASkim/F-bay är MKT intressant att få färsk uppdatering om…körde TT förra helgen och det var surt…gick inte alls…körde fast hela tiden och gav upp…
ska man pröjsa parkering i F-bay även om man kör ner till vattnet?
-
mes;669515 wrote:ska man pröjsa parkering i F-bay även om man kör ner till vattnet?
fram tills 30e.. men parkeringsvakterna e inte såå heta på’t
-
callep;669522 wrote:fram tills 30e.. men parkeringsvakterna e inte såå heta på’t
Då pröjsar jag…;) Fast om det är mycket weed så bangar jag.
-
funderar på fisken imorrn.. alternativt apelviken . tänkte ta ledigt från jobbet lite.
-
ehm, tydligen bara jag som inte fattade att de va skit i askim idag! 68 l, 4.2 å byig vind va ingen höjdare..10 min senare gav jag upp
-
v-thun;669575 wrote:ehm, tydligen bara jag som inte fattade att de va skit i askim idag! 68 l, 4.2 å byig vind va ingen höjdare..10 min senare gav jag upp
Hur va Sjögräset?
-
Är det inte alltid byigt i Askim?
Har sällan eller aldrig haft en bra vända där. -
Skall köra i Torkelstorp istället, körde förra veckan och det var inget problem med sjögräs.
Sticker ned vid 15:00 -
oden031;669598 wrote:Hur va Sjögräset?
De fanns en del sjögräs ja, även om de inte va de ja tänkte på..
stefan_gbg;669621 wrote:Är det inte alltid byigt i Askim?
Har sällan eller aldrig haft en bra vända där.beror kanske lite på vart man surfat innan och vad man jämför med;) men de e klart, lite byigt får man räkna med!
-
Askim är lurigt!
Jag krachade riktigt hårt i förra veckan när min fena fastnade i den böljande sandbottnen och sjögräs.
Ett översträckt knä och en stukad fot blev resultatet av det…Synd att inte kunna gutta sig i vinden vi bjuds på just nu!
Logga in för att svara.