-
Askim imorgon
Det skall blåsa helt okej tidigt på morgonen så jag kommer att vara där senast klockan 8 om allt går som det ska.
Kom ner så att jag slipper vara ensam!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Askim imorgon
Det skall blåsa helt okej tidigt på morgonen så jag kommer att vara där senast klockan 8 om allt går som det ska.
Kom ner så att jag slipper vara ensam!
Med så mycket väst i vinden, så förblir du nog tyvär ensam i askim.. funkar EJ……
de lokala prognoserna ni ser nu i sommar är totalt katastrofala! Under 2 månaders tid har man följt de lokala proggsen, och sett att de ändrar sig var 3:e timme. Antingen en ketaminpåverkad sommarvikarie, eller så är det helt enkelt svårt att hålla kolla på sommarvindarna!
Funkade helt okej.. efter klockan 10 så vred vinden och det var runt 7-8 med lite mer i byarna..
Många kitare ute också..
Okej.. skall inte tjata emot dig.. Men av egen erfarenhet, så är det ssv -sv som funkar ok i askim. Sen tar bergen för mycket.. Det är det som är nackdelen med askim, att det är så jävla snålt med utrymme för vrid.. Men allt e ju relativt..
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Askim imorgon
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.