Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ASKiM imorgon?!?!?!?!
-
ASKiM imorgon?!?!?!?!
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 16 december, 2004 vid 23:08ser gött ut, läste ett inlägg att de surfats där idag..
ni ut imorgon med`???
Torsdag kväll: Syd, 13-17 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 99%
Natten till Fredag: Mellan syd och sydväst, 11-15 m/s.
Fredag förmiddag: Sydväst, 11-15 m/s.
Fredag eftermiddag: Sydväst, 12-16 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 99%JOHN_j_RAMBOO svarade 19 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 38 Svar -
38 Svar
-
va faan.. jobbade inte du?
Jag har ju vart på massa intervjuer nu… faan inte bra… men akasse dagarna börjar ju tryta… När man får jobb igen kommer man få massa pengar till surf men ingen tid…. *suck*
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst16 december, 2004 vid 23:25klart jag jobbar..kom precis hem därifrån
Men imån e jag arbetslös,haha..=surf!!!!!!!!häng på imån då dude!!!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 december, 2004 vid 10:01Göttmoos, när drar du herr.Jan?
-
Jag är tyvärr strandsatt (ingen bil!) annars skulle jag gärna kört idag igen. Det verkar som att vindriktningen är ännu bättre idag också så det kan nog vara fint därute nu. Snyft… Lycka till!!!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 december, 2004 vid 10:08vart feen bor du do?
Rambo har plats i värsta fall!!! -
Nu har jag ju bokat upp mig en massa annat jobb å grejjer. Fuck! Tack för erbjudandet ändå!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 december, 2004 vid 10:27ok, det var synd!
Bokat in dej på surf imorgon el?
Beerlanda kanske.v-nv?
Lör: Mellan väst och nordväst, 13-17 m/s avtagande Dygnets högsta vindhastighet 17 m/s. -
Knatte
Gäst17 december, 2004 vid 10:38Ifall ni kör i Björlanda imorgon, så kanske jag filmar lite
Finns det någon tidsplanering i så fall ?? Ni kan ju redan nu, mentalt träna in några grymma trix.. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 december, 2004 vid 13:45Göttmoos, isfl..tar du med ett grymt stativ då + bandet!!!
Blir nog en Beerlanda för mej imorgon.
Förövrigt sög det stjärtmunk i ASKiM idag , gjorde mitt kortaste surf iår..5min på vattnet o gick upp..fick dock planat 1..halv gång kan man säga
SKIT!!!! -
F…n Rambo det har ju ökat igen (12 m/s) vi skulle ha stannat
/Ses
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 december, 2004 vid 13:54ahhh ..jag o Daniel stod o tjöta ett tag, då kom de lite go vind som höll i sej..han drog hem för att hämta prylarna..o under den tiden tyckte jag nog fan de droppade med regnet, men han kom inte tillbaka så jag drog hem.
Men han kanske kom endå, “alltid lika kul när de går bra för andra….”
Tar igen det imorgn -
Inte nog med det! har du sett Windguru för nästa onsdag
Askim lär gå av!!!!!!!!! -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 december, 2004 vid 14:05haha..
va fan e 29knots do? i m/s???
den har en stark färg…så de borde la vara mycke vind el?
Logga in för att svara.