Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ASKiM imorgon?!?!?!?!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 december, 2004 vid 14:14döh, nu skall du inte komma o tuffa till dej för du precis fått en tatuu på din arm ..säger JALLA att Askim går av, så e det så haha!!!..
blir grym djumpsession där vilketfall, 15m/s sydväst -
Bra länk! Windguru är också med ( vind i m/s )
-
Prognosen för imorgon är väl väst till sydväst och då suger askim rejält…
Funderar på apel eller björlanda. -
Ha Ha! Tack Rambo, dom yngre har ingen respekt för oss som är 30+
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 december, 2004 vid 14:20näää, väst-Nordväst..men ja, Askim suger om de lutar åt VÄstligt, därför Apel eller Beerlanda
igentligen inget svårt val…men jag e inte tuff nog o våga mej ut i Apels monsterwaves
menmen..får se ikväll!
Novice, skriv innan du drar imorgon.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 december, 2004 vid 14:21hahaha*ASG* Basse e oxå gammal gubbe
-
Chatt app snoris .
KOmmer troligtvis åka ner till Apel med Martin och filma lite. Hade gärna surfat.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 december, 2004 vid 14:28moahaha ..
japp, läste det..två filmcäms på 2 olika pläjs..en i Apel o en i Beerlanda..beslutsånget(skicka ny bild till min mail, redan sett den när du fick din fleezemössa)
-
Om du har tur! Lite senare kanske kolla mailen om ett par timmar…. Skall snacka med Martin och kan höra av mig om det blir Apel.
Nu blir det Shake n Bake Kakor åt farasn Balooo!!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 december, 2004 vid 15:42haha, du måste ha skickat fel..inte fått något?!
gammla gubbar o nymoderniheter som internett..-jäsp- -
Knatte
Gäst17 december, 2004 vid 17:25Visst tar jag med DV-bandet och ett stabilare stativ om ni kör Björlanda
Ser det bra ut, kanske jag tar med surfutrustningen också -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst17 december, 2004 vid 17:49om inte knatte sviker så gör Vinden det iallfall
skit i helvette!!!
-
Knatte
Gäst17 december, 2004 vid 17:56Det ser väl inte hopplöst ut?? Det är ju bara DMI som droppar än så länge.
Alla andra lovar ju vind (väst-nordväst) på förmiddagen
Logga in för att svara.