Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ASKiM imorgon?!?!?!?!

• speedjanne

Medlem
    17 december, 2004 vid 18:35

Jag åker till Björlanda och är där 0930-1000tiden!Var går ni ungdomar ut,vid viken eller inne vid riggdäcket/beachen?

Fegar ur om det är kallare än 5c eller spöregnar

Mvh Prostataspeedjanne

• Knatte

Gäst
    17 december, 2004 vid 18:48

Om jag går under ungdomar (snart 40) så går jag i vid riggdäck om jag surfar..
    Filmar jag så blir det fågelviken grin.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    17 december, 2004 vid 18:49

snoris går ut in de bördvajk…
    om det blåser vill säga…vilket just nu inte ser så troligt ut enligt DMi frown.gif

• andreas-f

Medlem
    17 december, 2004 vid 20:37

Jag hoppar över imorgon… Ingen bil, tveksamt om det blir vind och dessutom kallare. Nä, jag är glad att jag var ute i Askim i torsdags. Du borde varit med då Rambo!

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2004 vid 10:28

halla johnne din gamla baver!!
    ar i Thailand nu… blaser nada. kommer hem den 28 dec. da javl…. sjka det bli surf! har nte surfat pa 2 veckor nu. fattar du vlket abstinens eller:( ha det nice och kor jarn!
    /Johnne s-84

• ola_p

Medlem
    19 december, 2004 vid 10:56

HAHA… Ser ut som det skall blåsa pung framöver iaf… Fel tillfälle att vara i thailand…

• brucealmighty

Medlem
    19 december, 2004 vid 12:26

Det hade ju varit trevligt att surfa i morgon om man inte skulle jobba, det är många önskningar från allmänt löst folk så här i juletider…. Faannn mad.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    19 december, 2004 vid 13:03

BJörnfrillsjompa grin.gif
    haha..va feen gör du i Thailand, letar fru? wink.gif

..men då missar du TOMTE surfet iår ooo.gif Hör av dej när du kommer hem Jompa!
    //Rambo S-103

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ASKiM imorgon?!?!?!?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.