Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ASKiM iMORGON GUBBAR ELLER?!??!?!
-
ASKiM iMORGON GUBBAR ELLER?!??!?!
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 21 december, 2004 vid 14:58SMHi’s ser inte så blyg ut, blir ball o se DMi’S uppdatering
Onsdag förmiddag: Sydväst, 16-20 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 99%
Onsdag eftermiddag: Mellan sydväst och väst, 18-22 m/s avtagande.
Sannolikhet 10 m/s*: 99%karapp svarade 20 år sedan 10 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Knatte
Gäst21 december, 2004 vid 15:01Om ni seglar i Askim imorgon och gör det på eftermiddagen 13.00 och framåt
Så kan jag tänka mig att filma lite, under förutsättning att det inte spöregnar mm.
Med lite flax kan du få råkopian från den 5 dec oxå’ -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst21 december, 2004 vid 15:05sounds good knatte.
Får se hur länge RAMBO pallar den vinden, tänkte vara där tidigt runt 10 nån gång, enligt SMHi lutar den åt väst på eftermiddagen..sen om de kommer kl 16.00 eller på pricken 13.00 vet man inte. Väst= skit i askim.Hoppas de kommer senare..får la se hur DMi’s uppdatering ser ut.
Men regnet hänger nog i luften(rå materialet vill jag gärna ha )
-
Jobbar förstås, fan att det inte kan blåsa på helgerna!
Hoppas att det blir lite vind på torsdagen också….
-
Ska bli kul o se er rippa loss i askim! Åker med Rambo o filmar.. Vill se FEEEEETA hopp!
/Jonas
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst21 december, 2004 vid 21:09jag e oxå där något sådant
fyfan va gott de ser ut
-
Eh…Vill inte plocka ner er, men det ser ut att bli fett med regn under morgondagens ljusa timmar.
En annan sak som slog mig, röd färg in på kusten brukar betyda att man får sitta på land då 4.0 helt enkelt är toköverriggat, kalla mig luttrad men DMI kan jag rätt bra nu….//Glenn – som ska försöka komma förbi och filma….
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst21 december, 2004 vid 22:13hahaha, plocka ner en vindsurfare när det skall blåsa pung blir svårt!
Du e inte ensam om att “grovstuderat” DMi’s prognoser..haha.menmen, vi får la se, bära eller brista.
hänlööst draken. -
Och jag har hört att det ska bli stiltje.. Stanna du hemma nu ramboo gumman..
// Thomas som inte alls förnekar stormvarningen på en arbetsdag…
-
Man eller mus! Idag gäller det! Askim får det bli.
-
Yeeehaw..! Vindsurfingdag före vindsurfingdag före dopparedag..! Önskar mig vind hela tiden, There is a tomte!!
-
Jupp… hade ju varit najs i Vilshärad idag!!
Nu blir det ljusare igen också, ca 3 min längre per dag nu ibörjan här i Göteborg.
Logga in för att svara.