Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Askim imorgon lördag em?

• mangew

Member
    7 januari, 2005 at 18:04

Vad krävs det kroppsbeklädnad?

• metallifredd

Member
    7 januari, 2005 at 18:28

rubbet.
    skor, huva + handskar.
    gärna dräkt också:)
    ärligt talat så blir det nog skit imorgon men om det e uppehåll OCH under 20m/s
    OCH sydväst så kanske.

• mangew

Member
    7 januari, 2005 at 18:35

Aha, på DMI ser det ut som SSV och en massa vind. Kan bli väldigt spännande i Askim. Då är Hanhals/Torkelstorp bättre – färre antal objekt att flyga in i!?! Men jag är på och har bil om det blåser <14 m/s och inte öser ner. / Magnus

• danielsan

Member
    8 januari, 2005 at 00:22

kite imon asså…

vet inte om jag har en kite i lakom storlek… 29,5 m/s i Landa kl 19 den 050108… Är det highscore på windguru?

Kanske kan funka om man binder ihop sig 3 personer med silvertejp, tar en skateboard som bräda och en träningskite på max 2m2…

men jag tror jag bangar imon… jag e la lite feg….

• metallifredd

Member
    8 januari, 2005 at 08:36

vi e inte förvånade:)

• mangew

Member
    8 januari, 2005 at 10:22

Ser ut att fläkta lite mindre i morrn 13-17 m/s västligt – lite vågor i Varberg kanske med tanke på kvällens vind / Magnus

• rusiak

Member
    8 januari, 2005 at 12:19

ok fredddddan, nu har vi SW, runt 15m/s och uppehåll, sticker ut en sväng??!!

/alex

• metallifredd

Member
    8 januari, 2005 at 16:44

såg samma sak alex. men 10 min senare hade vi över 20 och ösregn+åska…
    kanske imorgon. måste plugga så långresor som varberg blir det nog inte tyvärr.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Askim imorgon lördag em?

You must be logged in to create new discussions.