Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Askim imorgon torsdag

• sourra

Medlem
    17 december, 2008 vid 18:29

Sugen? Ja.
    Upptagen? Ja.
    Ledsen för det? Nej.
    =)

• above_the_law

Medlem
    17 december, 2008 vid 22:46

Ska köra mellan 9-13 om det funkar, men tror det blir för mycket syd för Askim, tyvärr.
    Har inte så lång tid på mig så frågan är ju var man ska köra annars… Ev Torkel eller Rogelund men det skulle blåsa mer norröver så ev Getskär/Stora Höga eller Stenungsund.
    BESLUTSÅNGEST!!!

• emil-2

Medlem
    18 december, 2008 vid 01:08

Jag kör nog i stenungsund, viken länst in vid Hogia och Donken !
    Siktar på 11-tiden

/ Emil

• trumpeten

Medlem
    18 december, 2008 vid 08:46

Sofia är där nere nu och säger att det brallar i friskt och att hon ska köra med sin sjua, jag dra hemifrån om 5 min

• axelh

Medlem
    18 december, 2008 vid 11:44

Ja och Anders åker ner ock kolar läget nu.

• trumpeten

Medlem
    18 december, 2008 vid 12:05

Det var kallt, Katrine, Sofia och krigar Martin var ute och frös och jag stod på land och var kite bitch

• r1k

Medlem
    18 december, 2008 vid 16:24

Blir åka av på lördag kanske. Rågelund? Någon sugen?

• emil-2

Medlem
    18 december, 2008 vid 16:27

Det var grymt i stenungsund förut, tråkigt att köra själv bara…..

Blir nog Getskär på lördag, nån som e sugen ??

• wer

Medlem
    18 december, 2008 vid 22:27

Jag kommer ner från uppsala över julen och är sjukt sugen på att hänga med vart de än blir av så länge jag inte behöver åka allt för många timmar från borås:) Några fler som är på att trotsa kylan och ge sig ut för lite jul surf?? Mina vanliga surfdudes njuter av puder i alperna så hoppas på att nån här ifrån är villig att hänga med! give me a call! 070 3998520 /Richard

• brushanen

Medlem
    18 december, 2008 vid 23:47

Kite Lördag – Söndag? Då får det nog bli Varberg eller Rågelund, ser ut att bli en crowded session. Jag inväntar prognos.

• _sofia_

Medlem
    19 december, 2008 vid 10:05

Okay erkänner de va kasst, kallt och int så exotiskt…. i väntan på bättre tider!

• djevulen

Medlem
    19 december, 2008 vid 10:09

jaså det va där ni var,,själv körde jag å Patrik i torkel,det va gott om plats å bra drag i nian,,,,vi ses i helgen i lejet eller?

• _sofia_

Medlem
    19 december, 2008 vid 10:32

Inte riktigt säker på de, skall köra på nått secret ah öva strappless möjligen.

• _sofia_

Medlem
    19 december, 2008 vid 11:46
  • r1k

Medlem
    19 december, 2008 vid 13:16
    Brushanen;521784 wrote:
    Kite Lördag – Söndag? Då får det nog bli Varberg eller Rågelund, ser ut att bli en crowded session. Jag inväntar prognos.

Lørdag sydvestlig og vestlig kuling, 13 til 18 m/s <

Let’s kick it

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Askim imorgon torsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.