Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Askim imorgon torsdag
-
Askim imorgon torsdag
Publicerad av trumpeten på 17 december, 2008 vid 17:47Nån som är sugen att köra förmiddag i Askim imorgon?
klubben svarade 16 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Ska köra mellan 9-13 om det funkar, men tror det blir för mycket syd för Askim, tyvärr.
Har inte så lång tid på mig så frågan är ju var man ska köra annars… Ev Torkel eller Rogelund men det skulle blåsa mer norröver så ev Getskär/Stora Höga eller Stenungsund.
BESLUTSÅNGEST!!! -
Jag kör nog i stenungsund, viken länst in vid Hogia och Donken !
Siktar på 11-tiden/ Emil
-
Sofia är där nere nu och säger att det brallar i friskt och att hon ska köra med sin sjua, jag dra hemifrån om 5 min
-
Det var kallt, Katrine, Sofia och krigar Martin var ute och frös och jag stod på land och var kite bitch
-
Det var grymt i stenungsund förut, tråkigt att köra själv bara…..
Blir nog Getskär på lördag, nån som e sugen ??
-
Jag kommer ner från uppsala över julen och är sjukt sugen på att hänga med vart de än blir av så länge jag inte behöver åka allt för många timmar från borås:) Några fler som är på att trotsa kylan och ge sig ut för lite jul surf?? Mina vanliga surfdudes njuter av puder i alperna så hoppas på att nån här ifrån är villig att hänga med! give me a call! 070 3998520 /Richard
-
Kite Lördag – Söndag? Då får det nog bli Varberg eller Rågelund, ser ut att bli en crowded session. Jag inväntar prognos.
-
Okay erkänner de va kasst, kallt och int så exotiskt…. i väntan på bättre tider!
-
jaså det va där ni var,,själv körde jag å Patrik i torkel,det va gott om plats å bra drag i nian,,,,vi ses i helgen i lejet eller?
-
Inte riktigt säker på de, skall köra på nått secret ah öva strappless möjligen.
-
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/kattegat.htm sikka vågor danmark får smaka på 🙂
-
Brushanen;521784 wrote:Kite Lördag – Söndag? Då får det nog bli Varberg eller Rågelund, ser ut att bli en crowded session. Jag inväntar prognos.
Lørdag sydvestlig og vestlig kuling, 13 til 18 m/s <
Let’s kick it
Logga in för att svara.