Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › askim tisdag?
-
Prognosen är väl ändrad nu och det blir inga plusgrader förrän till möjligen onsdag natt…
Surfa i minusgrader går väl i princip också men det prasslar så läbbigt om monofilmen… :tongue: -
Va sägs om cooldest surf ever på tisdag då???
jag filmar:smirk:
-
Jag kan också ställa upp på att filma, har värsta fetinghålet i min dräkt å den nya har inte kommit än….
Stekhet vart väl på fredagen å kelvins på sticky på lördagen, eller? -
Karapp wrote:e det inte stekhett den 10onde basse????
Ja e på sticky o kelvins, ska vi samla ihop stylepipz å beerlanda?
skulle kunna köra förfest hos mig, nu käkar ja ju inte pencelin längre heller…Men ian! du måste skydda mig från lucifer då:D:D!!!!
låter sjukt softo, men som sagt vi får vara ett ordentligt gäng. lär behöva backup när man får mörkrets onda makter mot sig.
-
The_Novice wrote:Prognosen är väl ändrad nu och det blir inga plusgrader förrän till möjligen onsdag natt…
Surfa i minusgrader går väl i princip också men det prasslar så läbbigt om monofilmen… :tongue:humm… känns ju inte så bra.. men frågan e om jag inte är på att köra ändå, men då får det vara bra vind asså. inte så sugen på att snurra segel, nee vill kamikazea lite
-
Ingen vind och -2grader – Aldrig. Du får rocka själv Ian 🙂 Ser inte ut som man kommer surfa innan 26februari då jag drar till Maggan. Hehe, du har haft ditt goa för i år Ian. Nu é det min och Jonnots tur.
-
Jeeevlar vilken abstinens du kommer att ha när du väl kommer fram
-
Dannnek wrote:FörFest hos kalle då dudes 😀 ???
läär de bli då, men får styra upp det senare, e lååångt till dess
e bara å köra Ian and the nikke style, knacka på (helst helt oväntat), kom in slappa lite, käka lite å så dra…
Logga in för att svara.