Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Askimsviken 24/8
-
Askimsviken 24/8
Publicerad av v-thun på 23 augusti, 2010 vid 08:26Nu ser de ju rätt hyfsat ut i askim i morgon:P Några som orkar pallra sig dit?
johnjrambo svarade 14 år, 2 månader sedan 14 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Orkar?
Det är ju för fan ett kall om man därimot inte orkar pallra sig till VBG. -
I morgon kanske det blir lite riktig surfing tillslut. Länge sedan sist.
-
jOHNjRAMBO;627272 wrote:Orkar?
Det är ju för fan ett kall om man därimot inte orkar pallra sig till VBG.Skärp dig! Det är vågor som gäller och det vet du!
-
fick inte ledigt imon så tänkte köra mellan 5-7 nån annan som tänkte ta en morgontur??
-
Ben Game;627330 wrote:Hej bosse
Åsa ella!
Jupp, blir nog Åsa om inget radikalt händer.
Skall du köpa min 85’a nu? Du kan testa imorgon!-Bosse
-
Kör nog från nio å framåt!! Hoppas inte alla drar till vbg:P
-
Såg ni till nåt sjögräs?
När jag var där i helgen så låg det gräs lite här och där. Jäkligt frustrerande. Var tvungen att göra ren fenan hela tiden.
-
de va sjögräs men inte så jättemycket imorse hade en vanlig fena och de funka ok
-
Har fått en rapport från en säker källa i Askim just nu för 2min sedan.
Det blåser pung i 4.1an.MEN! Vinden är farligt nära att vri över för mycket på väst.
Och för er som inte är medvetna om det är VÄST = SKIT i Askims viken.SÅ, håll stadigt koll på vindriktningen när klockan till friheten ringer.
Vi är ett gäng på 4 pers som förmodligen drar till BEERLANDA om så är fallet.
Kom o joina!! -
Jag rullar in till askimsviken vid 16.30 tiden, med bomnyckel. Så om någon utan nyckel behöver köra in så passa på då!
-
Snackade med en dude som heter Per precis.
Och nu är det för mycket väst, vågorna har dött.
Han tyckte vi skulle dra till Beerlanda, och det gör jag o mina 4 muskitörer.SES I BEERLANDA MUDDA FUKKAS.
-
Alltså det verkar sjukt konstigt alla vindmätare visar sydväst 210-220 grader tycker det verkar sjukt konstigt ???jag kommer att reka detta. Askim för min del står fast på Surf schemat
Logga in för att svara.