Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Askimsviken nu, var? (igen)
-
Askimsviken nu, var? (igen)
Publicerad av hakuna på 10 juli, 2006 vid 07:18Denna eviga fråga… Hur kommer man åt Askimsviken?
Parkera på Smitten och kånka till hamnen kanske? Kanske lite väl WSW idag.
Kan man komma i på Lilla Amundön på något sätt?
http://hitta.se/LargeMap.aspx?ShowSatellite=false&pointX=1267388&pointY=6392603&cx=1267388&cy=6392603&z=6&name=Lilla%20Amundöspeedjanne svarade 18 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Oregistrerad
Gäst10 juli, 2006 vid 16:40Askimsviken är inget för vindsurfare! kör möjligtvis ute i möttvik på sv kuling men annars så är fiskebäck bättre alla gånger i veckan….
/rojne
-
Oregistrerad wrote:Askimsviken är inget för vindsurfare! kör möjligtvis ute i möttvik på sv kuling men annars så är fiskebäck bättre alla gånger i veckan….
/rojne
Fisken är faktiskt inte alls bra nånstans.
-
adde wrote:Oregistrerad wrote:Askimsviken är inget för vindsurfare! kör möjligtvis ute i möttvik på sv kuling men annars så är fiskebäck bättre alla gånger i veckan….
/rojne
Du var ju i fisken igår och göttade dig!
-
Speedjanne wrote:adde wrote:Oregistrerad wrote:Askimsviken är inget för vindsurfare! kör möjligtvis ute i möttvik på sv kuling men annars så är fiskebäck bättre alla gånger i veckan….
/rojne
Rättelse: jag var i fisken igår och fick uppleva chopp, byig vind och vågor med en mysko vinkel… krokade i varje gång jag skulle spocka… inte ens ett kartongnytt segel kunde glädja mig. 😀
Förresten så ser man inga speedare i getskär… borde ju vara utmärkt på SV-V. Idag var det 4.7 och mindre chopp än med 5.8 i fisken igår.
-
adde wrote:Speedjanne wrote:adde wrote:Oregistrerad wrote:Askimsviken är inget för vindsurfare! kör möjligtvis ute i möttvik på sv kuling men annars så är fiskebäck bättre alla gånger i veckan….
/rojne
Rättelse: jag var i fisken igår och fick uppleva chopp, byig vind och vågor med en mysko vinkel… krokade i varje gång jag skulle spocka… inte ens ett kartongnytt segel kunde glädja mig. 😀
Förresten så ser man inga speedare i getskär… borde ju vara utmärkt på SV-V. Idag var det 4.7 och mindre chopp än med 5.8 i fisken igår.
Vi har visst speedat i GETSKÄR….
Logga in för att svara.