Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Askimsviken söndag 11/1
-
Askimsviken söndag 11/1
Publicerad av v-thun på 10 januari, 2009 vid 13:19Tänker någon dra dit? Vill ju ogärna surfa själv och de ser väl ändå hyffast ut:P
pss234 svarade 16 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Tjena.
Rambo o TDK har smidit planer på detta så ensam borde du inte bli.
-
Om ingen joinar ner till Lejet, så får jag väl komma till er i Askim 😉
Vilken tid satsar ni på och hur kör jag fram på bästa sätt?
(Har inte varit där på 15 år, minst)
/sinker -
Gött, funderar på att vara där vid 12-tiden. Får se hur länge man klarar att vara i vattnet.
Sinker: jag brukar köra genom bommarna precis vid avfarten från 158:an, fördel att ha nyckel. Vissa kör ut på marholmen men dit har jag aldrig kört.
-
Följ skyltarna imot askims camping. Sen kör man bara rakt igenom. Behövs nyckel för att komma de sista hundra metrarna ut på holmen, men det går fint att rigga och hoppa i där bommen finns med! Det funkar ju självklart att hoppa i vid badet med, men det är ju lätt goare att slippa kryssa ut…
-
Jag har en tid att passa på eftermiddagen, så jag siktar på att vara där runt 11.. Men John krökar idag, så jag vet inte när jag får med honom..
-
Sorry gubs, jag åker mot Lejet istället. Hoppas ni får en bra session!
/sinker -
jaha å var var gubbarna då? såg endast 3 gubbar å dom var inte under 40 bast…
-
Hmm… Är <30 och var helt själv på vattnet från nån gång efter 13 å frammåt... När var du där?
-
Ok, det var riktigt fina förhållanden när jag var där. Ökade något mot slutet så det blev överriggad 5.2. Vad jag förstod så vandrade vinden lite upp och ned under förmiddagen också?
Logga in för att svara.