Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Aspen
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
Aspen
niklas-g svarade 15 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 20 Svar
-
Äntligen ett forum om en riktig spot :grin:…
Surfade med min Tiga 260 och senare med Matsens avlagda “North Shore” från Fuerte (finns kvar i förrådet om någon är intresserad av verklig nostalgi).
Drog min lilla vagn ner för backen bakom kyrkan rätt ofta innan man fick körkort (-89) :smirk:Har precis beställt en ny bräda så jag kan komma igång igen (önskar att man bodde kvar i Varberg)… :frown:
Ärligt talat så var det väldigt byig men väldigt kul, bara bra minnen… (Februari, vada genom isen ut… 3,5 med fullt drag…)
Hoppas ni andra från Aspen har det bra.
Haeger kul att se att du är här…
Klas Caesar (fd Närfors)
-
Haha, ball! Klas! Back on board!
Hoppas vi ses på kusten inom kort, (läs:nästa gång det går av!)A hoi hou!
/David HolmqvistK.Caesar;543430 wrote:Äntligen ett forum om en riktig spot :grin:…Surfade med min Tiga 260 och senare med Matsens avlagda “North Shore” från Fuerte (finns kvar i förrådet om någon är intresserad av verklig nostalgi).
Drog min lilla vagn ner för backen bakom kyrkan rätt ofta innan man fick körkort (-89) :smirk:Har precis beställt en ny bräda så jag kan komma igång igen (önskar att man bodde kvar i Varberg)… :frown:
Ärligt talat så var det väldigt byig men väldigt kul, bara bra minnen… (Februari, vada genom isen ut… 3,5 med fullt drag…)
Hoppas ni andra från Aspen har det bra.
Haeger kul att se att du är här…
Klas Caesar (fd Närfors)
-
Har precis fått min nya bräda, skall bara fixa rigg:smile: sen skall det bli åka av igen…
Vi ses…
KC
-
Aspen ja..uppväxt där…seglat laser i många många år i den sjön…vattenskidor fanns med i registret på den tiden….byiga vindar..bidrog till utfiskning av den sjön med…hehe…
nostalgi tripp när tankarna går till den sjön….//peter
-
Vi är ett gäng som håller på på aspen! började för 4 årsen och surfar mer o mer. började med små brädor o sen kom kona in i bilden (mycke seglings tid för oss som inte kan åka varsom helst!) Vi startade surfskola förra året o lyckades utbilda 200 elever. Aspen är grym!! // Niklas
Logga in för att svara.