Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Äspet gick av……..
-
Äspet gick av……..
Posted by jesus on 6 november, 2008 at 21:16Riktig bra dag i dag. Kommer mer bilder snart.
/Fredrikstoorfaen replied 16 years, 1 month ago 21 Members · 24 Replies -
24 Replies
-
vad fan! Ska du komma med bättre bilder än vad jag tog??? 🙁 typiskt en knäckt bräda o nu blir man knäck på bild fronten oxå..jaja dax o sova nu! 🙂
/Knäckaren -
Doc;514130 wrote:Första bilden är magisk!
sanslöst snygg
-
Grymt bra bilder! Vad hade du för utrustning? Ser ut som du tagit bilderna med vidvinkel mitt ute i brytet.
-
Grymma bilder! Sorry att jag nästan körde på dej när du låg och fotade i vattnet… Hade ingen aning att du låg där och du syntes inte så bra. Men sen när man visste om det höll man ju koll.
-
Kändes som vi fick några shots där, den första behöver du ju inte skämmas för…inte jag heller för den delen 😉
Tack för igår!
-
Alla dom bilderna hör hemma i Sveriges Bästa Surfbild-tråden, eller i vilken surfblaska som helst.
Thomas
-
@S66 514234 wrote:
Kändes som vi fick några shots där, den första behöver du ju inte skämmas för…inte jag heller för den delen 😉
Tack för igår!
Näe, men när har du någonsin haft vett o skämmas överhuvud taget?
-
Kul att ni gillar bilderna. Det va ganska slitsamnt att simma omkring och hålla höjd i den strömmen och vågorna som levererades. Men roligt.
-
Kul att se att Äspet beach park levererar.
Länge har man spenderat 3 månader om året på stranden men det är inte ofta det erbjuder surfförutsättningar.
Nice pics!!!/Peder
-
Log in to reply.