Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Aspö / karlskrona

• Aspö / karlskrona

Publicerad av perryjii på 10 juli, 2012 vid 08:57

Tjena!
    Ser ut att kunna blåsa nästa vecka då jag kommar hänga på Aspö utanför karlskrona. 🙂
    Kan man surfa på ön eller skall man ta sig till torhamm?
    Ha det gött

perryjii svarade 12 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • platon

Medlem
    10 juli, 2012 vid 12:38

På väst funkar det mellan Aspö och Hasslö. Se upp med båtar bara. Annars känner jag inte till något på aspö men det finns säkert alla möjligheter. Är du ändå i Blekinge så är ju Torhamn( Pettersvik) värt ett besök.

• mats_o

Medlem
    10 juli, 2012 vid 17:42

Komiskt, är också på Aspö i helgen och några dagar till ; ) Brukar ta med prylar, men mest för att åka vidare till andra ställen.

Hur är Torhamn? Funkar när?

Har spanat in en liten ö precis söder om Aspö, Aspöskär tror jag den heter, där det verkar vrida in en fin våg på väst. Har dock aldrig seglat ut dit, kanske värt att testa?

• danne_an

Medlem
    10 juli, 2012 vid 18:16

Torhamn(Pettersvik) är bäst på SV. SV och sol så blir det grym bris!

• perryjii

Medlem
    12 juli, 2012 vid 06:53

Tack för svar!
    Kommer på lördag och stannar en vecka så håller tummen för bra vindar nu. Får nog kika in torhamn, pettersvik om sydvästen dyker upp.

Ha det bra

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Aspö / karlskrona

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.