• anonym-anvandare

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 16:49

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
    Jag ger mig cool.gif

• surferboy

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 20:43

strömmar och vågor påverkar också en del vilket gör att optimal riktning inte alltid är slör i en bestämd vinkel.
    Björn Dunkerbäck hade en lång utläggning om detta för mig och Hans Wallén när vi var på Rhodos i juni. Där träffade vi Björn och fick en lektion i speedsegling under en eftermiddag. Grymt häftigt!!!
    Vi seglade på Björns prototypsegel av North Warp 2006. Dessa kommer bli de bästa och mest stabila racesegel jag någonsin provat. Helt otroliga!!! Björn gjorde 36 knop som mest med ett Warp 6.6 och en F2 SX 106 och han var ändå inte nöjd med farten. Kunde gått fortare sa han. Och detta i brottsjö mellan Rhodos och Turkiet.
    Själv fick jag aldrig testat med GPS:en. Snopet men fort gick det iallafall! 🙂

Gissa vad jag skall köpa för segel i vinter…

/Gustav

• anonym-anvandare

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:55

misstänker att du är tvungen att köpa North…

• speedkenta

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 15:42

Här kommer det
    Säg inte att det var jag som skickade upp det.

[img]http://web.telia.com/~u48039653/DSC00478.JPG[/img]

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2005 vid 07:14

Ju mer det blåser ju djupare blir optimal vinkel.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.