Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Att köra igenom Göteborg

• basse

Medlem
    8 mars, 2007 vid 14:21

Det blir i runda slängar 24 dygn per år i bilen det!!! Då räknade jag med 2,5 timmar per dag, 5 dagar i veckan, 45 veckor om året.

Jaaa…. vad kul!!!

• canoya

Medlem
    8 mars, 2007 vid 14:46

20 mil om dan blir väl mellan 1000 och 2000 spänn i veckan beroende på hur ny bil man har också. Värt att tänka på!!!
    /Håkan

• maria_maruska

Medlem
    8 mars, 2007 vid 19:11

jag bor själv ca 5 mil norr om gbg å skulle aldrig välja att i rusningstrafik pendla igenom! min pappa pendlar varje dag å väljer att jobba sent å åka hemifrån vid 10, å jag har en vän som åker innan 6 på morgonen för att slippa köerna. dt beror nog ganska mkt på hur ditt morgonhumör å arbetsschema ser ut om du slipper köa. 😀 lycka till!

• hellgren

Medlem
    25 maj, 2007 vid 18:09

Asså, tingstadstunneln är ju döden vid den tiden. Men visst kan man väl ta sig upp på 45:an utan att åka genom tunneln? Och då är det ju faktiskt inte så jätte farligt med köer. Däremot är jag övertygad om att, som någon sa, du får räkna med över 1 timme från varberg till Nol om du så är helt ensam på vägen. Förutsatt att du inte tänker att bli av med kortet varje morgon..

Men nej, buss eller tåg.. Går ganska många förbindelser till älvängen sen buss därifrån borde det gå precis hela tiden. Att köra bil hela vägen varje dag verkar bara dyrt och jobbigt. Ta bilen när det blåser, tåg när det är stilla 😀

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Att köra igenom Göteborg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.