Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Attityd bland vindsurfare

• Attityd bland vindsurfare

Publicerad av anonym-anvandare på 12 juni, 2001 vid 10:33

Det här kanske är ett lustigt inlägg. Men hur är egentligen attityden bland er vindsurfare? Jag var inne på en brädsurf konfa och kollade in och där var det verkligen en kaxig attytiden som gällde, nästan som man kunde dra parallelen till snowboard åkare och skejtare där allt ska vara coolt och ballt och nybörjare blir wannebies….

Har en känsla av att vindsurfare är lite mer seriösa, stämmer det?…funderar själv på att börja med vindsurfing, men orkar inte med nån jäkla pubertets kaxeriattityd bara… 😉

Mvh
    Johan

anonym-anvandare svarade 23 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    12 juni, 2001 vid 10:44

trevligt

• klepper

Medlem
    12 juni, 2001 vid 11:02

Ett beslut som att börja med windsurf bör inte avgöras av attityden på olika konferenser på internet. Windsurf är en sport som utövas utomhus. Konsultera istället partner, släktingar (inga bröllop och födelsedagar på blåsiga dagar) jobbet och andra berörda inför ett beslut.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 juni, 2001 vid 11:18

Nej nej…det är klart att det inte bör, det var inte så jag menade….men man kan ju alltid känna av vibbarna. Visst finns det sporter som har en del attitydsproblem…eller det kanske bara är fördommar som jag har vad vet jag, ursäkta mitt lustiga inlägg som jag hade förut…
    Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    12 juni, 2001 vid 12:09

jag anser att den attityd som finns är av det bättre slaget…
    själv har jag bara två år på nacken och kan knappt segla ( ska lära mig att gippa & vattenstarta)och jag har blivit vänligt och avslappnat bemött var jag än varit…
    samt att det är djä… kul sport, men jobbigt för händerna, hehe

bara att börja

no

• ben-hogan

Medlem
    12 juni, 2001 vid 15:49

Det ar en sjalslig resa som inte alla forstar….

…chansen att traffa intressanta och intelligenta manniskor ar mycket stor bland windsurfare. Det finns alltid en intressant berattelse, eller bara en asikt. Man inser att det finns en enda sak som betyder mer an allt annat, att fa ligga och smadra innanfor ett rev med fullt drag i ett 5.8…

Herre gud, tank om alla visste och forstod, da skulle det bli alldeles fullt i varenda blasig vik.

//Anders

• anonym-anvandare

Medlem
    12 juni, 2001 vid 18:54

Sant! Det mesta är bra, men en del inlägg har attityd trist! Inte ens kul!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Attityd bland vindsurfare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.