Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Attitydfråga kitare emellan?
-
om man blir lite småfet kanske man får va med ordentligt??
-
Svar till:
Svar till:
många som tror att dom är coola bara för att dom kitear har jag märkt.. ett tips, cool blir man när man inte försöker bevisa att man är det jämt och ständigt!
[/ QUOTE ]
helt rätt.. därför är dom coola killarna lite smygfeta livsnjutare.. som har roligt på vattent!
[/ QUOTE ]
Right on! Plus snälla och hjälpsamma! -
Bengt!! ibland blir man bara trött påatt bara läsa dina insändare, jag tycker: om man ska Kitesurfa bland andra Kitesurfare eller där det finns badande ska man ha gått en kurs punkt slut…..
//Marcel
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Hur beter ni er om ni står på stranden och någon kommer in hyffsat överriggad?
Hjälper ni till eller står ni bara med era tuffa kitekompisar och hänger och glor trots ”ta-ner-mig-tecken” och hojtande??…råkade ut för detta häromdagen och blir fan lessen
Är det så jävla svårt att ha lite koll på andra kiters och visa en schysst attityd och bidra till bra stämning?
fuck off era as
[/ QUOTE ]
Fuck off själv din anonyma skit. Har aldrig varit med om att man inte hjälper någon ner! Tvärtom fan vad alla kitare e schyssta!!! Love and peace and sånt
[/ QUOTE ]
Önskar att det var så Anna! Men tyvärr så är det inte sant på alla ställen. Bevittnade själv en sådan här händelse häromdagen, där kommentarerna var som följer efter: ” e man för snål å ta en kurs kan man ha det”, ” Näe jag orkar inte”. Så tyvärr har anonym rätt på vissa s.k Spots! Tyvärr så har vissa som kajtar en J-vla attityd.
P.s ledsen att försöra din image rambo men på stranden är du en hjälpsam gentleman och en förebild, det jag har sett av dig. D.s[/ QUOTE ]
-
Förlåt Marcel! Inte mitt fel att du känner dig träffad! Du är ju känd för att vara ansvarsfull. Så jag förstår inte ditt påhopp? Vi är helt överens om vad du säger i ditt inlägg och så anser jag att man skall hjälpa folk att undvika att bli skadade, om de ej vet bättre. Men om det är något problem så tar jag gärna det med dig! Mvh Bengt N
Logga in för att svara.