Senaste nytt Forums Vågsurfing Australien -05

• Australien -05

Publicerad av anonym-anvandare på 24 juli, 2004 vid 12:18

hej=)
    i februari så flyttar jag till Australien i ett år och undrar då.. när surfar man vart? har aldrig stått på en bräda(ett par gånger när jag va 4) men ska satsa när jag flyttar ner, har även tänkt köpa all utrustning där. har försökt få tag på lite fakta men.. bästa surfställena runt om i landet? ska jobba men har 3 månaders semester då jag ska åka landet runt har jag planerat. mycket tacksam för svar!

anonym-anvandare svarade 20 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • melker

Medlem
    25 juli, 2004 vid 16:52

Överallt är fett så är det bara. Du kommer få all info du behöver direkt alla surfar så det är inga problem. Sträckan mellan Sydney o Brisbane är ett säkert kort.

• tuco

Medlem
    26 juli, 2004 vid 16:33
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 juli, 2004 vid 07:52

Hej. Jag bara undrar om du ska åka med VisitOz till Australien? Jag har tänkt göra det men vet inte så mycket om dem.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 18:05

Ett grymt bra ställe är Byron Bay på Australiens Östkust. Bra vågor för nybörjare och många surfskolor. Ha det så bra. Längtar tillbaka.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 13:25

Sitter nere i Perh just nu, kan varmt rekomenderas dels for att det ar billigare an Ostkusten samt for att det ar en enda langa javla surfspot langs hela kusten och inte sa crowded som ostkusten, maila sa berattar jag mer

ratherbedead@hotmail.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Australien -05

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.