Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Australien!
-
Australien!
Publicerad av aka_kalle på 8 januari, 2007 vid 23:33Vem ar dar och vem vill surfa? Kommer dit snart.
dr-feelgood svarade 17 år, 11 månader sedan 15 Medlemmar · 36 Svar -
36 Svar
-
Kalle is doing a Diary just now and hopefully we will have it published for you all by the end of the week 🙂
-
vaafan har inget surf har sa kan inte lagga upp natt, far skriva om australien istallet tony, chrille ar i perth nu o det later ganska gott dar.
-
@AKA_KALLE 360040 wrote:
vaafan har inget surf har sa kan inte lagga upp natt, far skriva om australien istallet tony, chrille ar i perth nu o det later ganska gott dar.
Kalle, kom upp till Geraldton och kör med oss ett tag. Vi är här till sista jan sen åker vi ner till Margaret. Gött med vind och ok waves.
/Chrille -
@Vicky 360124 wrote:
kalle det blir surf imon om du är i sydney området
Tjenare vicky, kom precis till Sidney idag. Bor vid Kings Cross och funderar pa vad jag ska ta mig till har nast. Ser ju ut att komma lite vind 19 och 20e nu med, ar kanonsugen pa att testa benen igen, var tva manader sen sist nu. Plinga pa +467337982 eller skriv ditt nummer har sa styr vi upp natt. Hade!
-
Fan jag visste inte du var i WA Chrille.. Jaja då kanske man springer in i dig på stranden nån dag. BTW, har du några tablas du vill kränga av kanske?
-
@Davids 360558 wrote:
Fan jag visste inte du var i WA Chrille.. Jaja då kanske man springer in i dig på stranden nån dag. BTW, har du några tablas du vill kränga av kanske?
Har inga Tablas med mig, men rätt många Northprotos. Kommer att sälja av de flesta innan jag åker tillbaka i mitten av februari. Många riktigt bra brädor (mina shapes;-), så behöver du bräda är det bara att höra av dig. Kör förbi Perth runt 1:a februari på vägen till Margaret.
/Chrille -
Chrille har du nått Australiensiskt nummer man kan nå dig på i dagarna? Ska försöka komma över till väst i början på Feb, när drar du hemåt?
-
@Vicky 360124 wrote:
kalle det blir surf imon om du är i sydney området
Vickey! Tog bussen till Bondai Beach idag när träden svajade men fan va besviken man blev, verkligen inget ställe att dra upp en drake på, shyst annars dock ju. Var är det kitarna håller till? Ser ju ut att komma vind imårrn med enligt Seabreeze.
Logga in för att svara.