Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Australien!
-
@Davids 362803 wrote:
Ringt dig hela dan, på ditt tyska nummer, vad är ditt svenska?
Mitt svenska nummer är +46706606035
Är kvar i Perth till lunchtid. Slå en signal eller sms:aEventiuellt kan vi ses vid surfshopen Windsurfing Perth vid 11:30-12. Kommer lämna av lite grejor där.
/Chrille
-
Har hittat drakar pa annat hall men tack enda. Ska se om jag far tag pa en bil snart sa kommer jag ner och halsar pa er, ar det bara vagor som galler vid margarete eller har de plattvatten med?
-
@AKA_KALLE 363486 wrote:
Har hittat drakar pa annat hall men tack enda. Ska se om jag far tag pa en bil snart sa kommer jag ner och halsar pa er, ar det bara vagor som galler vid margarete eller har de plattvatten med?
va blev det för nått då??
-
@santawasasurfer 361493 wrote:
hur funkar det i Perth? var kör du? Bremmer beach?
jag och en polare funderar på att dra dit i vinter.Sorry, sag din fraga forst nu! David visade ju tva bra lankar, kolla dem. Jag skulle nog satsa pa att hyra bil om ni ar dar kortare an 4 veckor alt kopa om langre. Kostar ca 4000/manad att hyra. Det finns mkt posters m billiga, prutbara bilar pa turistinformationer o hostels/backpackers. Jag tyckte det var grymt bra att bo pa OB Backpackers i Cottesloe. Gangavstand fran boendet till hyfsad kitestrand (cottesloe south/Leighton) och enkelt att ta sig till/fran Perth med pendeltaget.
Med bil ar det enkelt att ta sig till Pelikan point och Melville i Swan river eller Woodmans point strax soder om Fremantle. Jag kopte min skrothog for 750 aussi $. Om ni inte ska jobba kan det vara ide’ att hyra minibuss med “wicked” for att kora norrut mot Lancelin o Geraldton samt undersoka alla goa stallen utmed vagen…
Logga in för att svara.