Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Australien pics
-
Hänkö;592084 wrote:Kan det vara Sunset Beach, Geraldton som levererar cleana waves? Japp, några gånger funkade Sunset när jag var där men oftast blev det “hells gate” som gick av..
WA-rules
Hmm… Är du ironisk nu igen?
Du skrev:
Quote:Lancelin, Margret River eller rent av Gnaraloo…?Vilket av alternativen börjar på G?
-
Sweeet!
Måste ta mig dit nå’n gång…
Men … det blir Kapet igen av ren gammal vana.
Dock inte fy skam det heller 🙂 -
Svenne;592085 wrote:Hmm… Är du ironisk nu igen?
Du skrev:
Vilket av alternativen börjar på G?
Inte ironisk Svenne…bara ouppmärksam i avundsjukan att inte få vara där!
GOD WA-JUL
-
Grymt!
en toppsväng som denna och mitt vågseglingshärvande skulle vara fullbordat… mycket kvar att lära!
[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=51343&d=1260528577[/IMG]
-
Tack boys för de goa snacket!
På det stället med den brädan och mr s-66 som saftar på så går de knappast att inte ge järnet va…. lite ironiskt att båda lyckades knäcka master när det va knähögt… 🙂 -
fredrik plantin;592273 wrote:Tack boys för de goa snacket!
På det stället med den brädan och mr s-66 som saftar på så går de knappast att inte ge järnet va…. lite ironiskt att båda lyckades knäcka master när det va knähögt… 🙂Gott snack ja! Nja min mast va inte så ironisk, fick rätt mkt smisk när de blev lite väl torrt på bubblan…ironi va väl mer när vi delade plankorna på löpande band i knähögt, och min favorit är helt klart din “karateflyingelbow” som halverade seglet…haha! Bra pricksäker Plantan! 😉
-
Gött mos. Måste dit och rippa lite innan jag beger mig hem till sverige igen. Befinner mig i Sydney atm.
-
kronaldo;592320 wrote:Gött mos. Måste dit och rippa lite innan jag beger mig hem till sverige igen. Befinner mig i Sydney atm.
Tycker jag!
Hänger en del goa svenska gubbar i lancelin, lancelin lodge.. du kommer märka dem 🙂 -
Inte helt ovanligt att masten fastnar i revet och går av. Fråga olaH om kanaha. Knähögt och knädjupt räckte. fina bilder! Magnus
-
Lancelin och allt kanske är ok men har mest seglat i Coronation Beach Geraldton
och Pt. Moore mest i Lagunen.
Esperance och nine mile beach var lite för kraftfulla vågor
master går bara av.
//soulsurfer
Logga in för att svara.