Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Av klarat ! :grin:

• Av klarat ! :grin:

Publicerad av holma81 på 23 oktober, 2006 vid 14:28

nu är allt av klarat ! mellan mig o donpedro…
    så vore tacksam om ni inte kommer med massa onödiga kommentarer..
    mot min bror och min familj…. de löser inget…
    jag och don pedro har snackat , och kommit överens om en lösning.

ola_p svarade 18 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • brutus

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 14:35

bra!
    tror många här vill höra det från DonPedro dock…
    trist story det här med våldshot, bedrägerivarning o gå-in-i-väggen snack. Många borde nog snacka mindre o surfa mer!
    o köper du något på konfen så se för fan till att ha stålarna!
    Säger sig självt, eh?
    /Martin

• holma81

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 14:42
    brutus wrote:
    bra!
    trist story det här med våldshot, bedrägerivarning o gå-in-i-väggen snack. Många borde nog snacka mindre o surfa mer!
    Säger sig självt, eh?
    /Martin

Gått in i väggen har jag gjort… och de är inte kul kan jag säga…
    don pedro slutar klockan 5-6 och då kommer han att skriva här hoppas jag då den andra tråden är låst och kommer att tas bort.
    och jag ber er änu en gång att skriva NORMALA mail.
    då jag vet att jag gjort fel . MEN och de är ett storn MEN alla som kommer med hot , slag ord om min familj. de är lönlöst.
    så jag vore tacksam om denna tråden håller måtten för att visa att man kan göra fel i sitt liv men endå ställa de till rätta… !!

• Oregistrerad

Gäst
    23 oktober, 2006 vid 15:50
    holma81 wrote:
    brutus wrote:
    bra!
    Säger sig självt, eh?
    /Martin

Gått in i väggen har jag gjort… och de är inte kul kan jag säga…
    don pedro slutar klockan 5-6 och då kommer han att skriva här hoppas jag då den andra tråden är låst och kommer att tas bort.
    och jag ber er änu en gång att skriva NORMALA mail.
    då jag vet att jag gjort fel . MEN och de är ett storn MEN alla som kommer med hot , slag ord om min familj. de är lönlöst.
    så jag vore tacksam om denna tråden håller måtten för att visa att man kan göra fel i sitt liv men endå ställa de till rätta… !!
    Riktigt Sunkigt!!

• Knatte

Gäst
    23 oktober, 2006 vid 16:08

Bra om allt har löst sig nu ! Det låter jättebra om allt är på spår igen och förtroendet surfare i mellan är återställt. Väntar med spänning på Don Pedros svar/kommentar på att allt är grönt/löst:smile:

• donpedro

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 16:46

Hallå, allesammans. Nu verkar det som att det ska lösa sig det här ÄTLIGEN! Jonas har ringt mig idag och har sagt att han kommer att betalatillbax pengarna. Så vi får alla hålla tummarna på att det blir så! Tack alla som har ställt upp och gett mig stöd och tillochmed velat hjälpa mig ekonomiskt. JAg lovar att ställa upp på er om något skulle inträffa, men jag hoppas att något sånt här aldrig behöver hända!

Så på onsdag 25/10 återkommer jag om saken är löst.

• calle_b

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 20:20

Underbart… Tack för idag, kan du inte slänga upp backside-slash-fet-bilden här för lite skön stämning?

• Tomas!

Gäst
    23 oktober, 2006 vid 22:19

Hej

Jag måste säga att båda herrarna Holma har fört in mycket jobbig stämmning här på konfen. Och så klagar de och hotar oss andra här. Hade inte vi surfare uppmärksammat detta bedrägeri hade de säkert bara struntat i don pedro. Så var det ju från början. Men nu blev de alt pressade när allmänheten uppmärksammade fallet. tråden har lästs snart 10000 gånger.
    Och du Holma, om du hade från början erkännt allt och ärligt kommit med bra lösningar på problemmet istället för att ljuga runt,hitta på och skylla på alt annat så hade ingen skrivit något dumt om varken dig eller din familj. Som du sa själv misstag kan vi alla göra men anse att steffomedlemmar skulle köpa det skitsnacket du körde i början är att gå för långt!
    Betala nu den 25 så vi alla kan glömma denna otrevliga tråd!

Mvh Tomas Wisen

• ola_p

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 05:05

Å så stänger vi denna tråden till den 25te…

Diskussionen ‘Av klarat ! :grin:’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Av klarat ! :grin:

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.