• Avskedsfest

Publicerad av guran på 1 juni, 2004 vid 20:16

Eftersom en av östergötlands mest låvande kitare wink.gif valt att bli teamåkare för Foster kites så bör vi ha ett fylleslag på lördag så han inte glömmer sina rötter!
    En grillfest någonstans här i kring är ju inte fel grin.gif
    Hur många är på och har ni några ideer om var vi ska vara cool.gif

walle svarade 20 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • biorno

Medlem
    1 juni, 2004 vid 20:28

You know my opinion… (Biorno som är duktigt rik efter att ha varit på travet i mantorp och dragit in en 5’a på V5…;)..

• ollefax

Medlem
    2 juni, 2004 vid 07:03

Just på lördag!? kan vi inte säga … måndag … smile.gif

• guran

Medlem
    2 juni, 2004 vid 07:10

Du är värre glidare än jag är….. Men nu behöver vi ilaf inte dricka fulsprit laugh.gif
    Klart du ska med Olle! Finns inga ursäkter för att dra sig ur det här.

• ollefax

Medlem
    2 juni, 2004 vid 07:32

Nej jag kom på att det är ju på söndag jag ska iväg! lördag f.m. tentar jag ju så det blir ju super. (“super” haha)

Team åkare för fosters, det tog ett tag innan ja hajade så här tidigt på morgonen:)

Ska det vara riktigt surf så borde vi ju vara ute på udden, nära vattnet, men någon måste vilja köra…

Vem fixar bikini brudar då? de har ju sådana på alla kite filmer…

• bohn2fly

Medlem
    2 juni, 2004 vid 08:01

Att köra ut till udden blir nog svårt. Men varför inte Stångån, det är ju vatten det med smile.gif

Borta vid slussarna i stan eller borta vid ishallen. Några engångsgrillar och en platta öl.

Men tänk att på söndag enligt WIndguru ska det blåse första gången på länge. Så bakfull är inget alternativ smirk.gif

jag är på…

Eller så får mannen som lämnar Östergötland köra, så är vi ute på udden ivarjefall…. grin.gif

/Peter

• stebe

Medlem
    2 juni, 2004 vid 09:51

Jag är på, både på surf(desperat) och sprit vem är det som skall dra wink.gif

• biorno

Medlem
    2 juni, 2004 vid 10:29

Jag antar att det blir jag som får pumpa upp min kite och se om det går bra att åka i stångån…., det blir kul att tömma torrdräkten på döda abborar och annat äckligt skit som är där.. vi kan väl köra precis utanför utloppet från TV..

• ollefax

Medlem
    2 juni, 2004 vid 12:44

trodde det var du stefan…

• guran

Medlem
    2 juni, 2004 vid 16:24

söndagen ser allt lovande ut för surf men det ska väl inte hindra oss på lördagen shocked.gif
    vet ngn hur vädret ska bli på lördagkvällen?

• walle

Medlem
    2 juni, 2004 vid 16:55

Det ser ju lovande ut för surf både på FREDAG, SÖNDAG och MÅNDAG här vid kusten smile.gif
    Otur att man e pappaledig då grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.