Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Avslöja inget
-
Avslöja inget
Publicerad av p-malmkvist på 1 november, 2010 vid 15:53Mattias J!!!! tyyyyyst!!! så väderguden inte ändrar sig:santa:
svartepeter svarade 14 år sedan 15 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Det är ju precis den taktiken jag har börjat med. Hoppas du inte pajjade något själv nu!:tongue:
-
Rekord-dag på onsdag! Rätt vinkel, hysteriskt platt och bra pulver i vinden. Kommer att bli grymt bra! Rekorden kommer att stå som spön backen!
… och nej jag har inte möjlighet att vara med och leka.
-
Vilka åker dit?? Jag är sugen på ankdammspremiär :tongue:
-
Kör ba kör!
Verkar bli bra vind va?
Vattenståndet står på ca +10 nu är det bra grejer?
Blir lång bana kanske, bara vattnet inte går över revet för då är det kört. -
Emanuelsson o jag är där från ca 08 30 …..
Ser riktigt bra ut ……kom dit ! -
Åker om 15 minuter satsar på att vara ute på revet vid 9 tiden.
En sådan här dag önskar man att alla speedare skulle få chansen att testa dammen.:grin:har nog aldrig åkt på en sån bra progg till dammen
men som vanligt är det mycket som ska klaffa för det optimala åket.
-
ser ju ut att blåsa åt rätt håll och med rätt styrka, bara vattennivån som kan ställa till det. Kör så det ryker nu…
-
Ja det blev ju inte så hård vind som vi alla hoppats på men med ett glatt gäng och många inspirationskällor så var det ju skitkul 🙂 Längtar redan till nästa omgång…
Jag tog några bilder och några filsnuttar. Nästa gång ska jag ta med ett stativ och så kanske man kan ta mera bilder/filmer om vinden håller i sig.
Återigen Mick är grym men ska han ha några polare kvar så får han ta det lungt 😉
-
Grymt Björna!! Fick du med mig på film/bild från revet? Vem f..an är Mick?;)
Logga in för att svara.