Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Avundsjuk??
-
Avundsjuk??
Posted by mbkpeter on 18 mars, 2004 at 15:03getwet replied 20 years, 9 months ago 11 Members · 11 Replies -
11 Replies
-
Man kanske skulle försöka träffa hans döttrar! Det vore nice med en surfande svärfar. Typ hon till höger skulle funka helt ok.
-
frågan är bara var han ska ha sin dygnsura våtdräkt eller hur heltäckningsmattan kommer se ut om ett år efter blöta segel mm… !?
jag tycker han e nerd! men lite ball…o ladda ner filmen han gjort på dins flickor, ser ut som dom hånglar lite, titta! o bilarna är inte fel heller, de har nog lite stålar så att säga..
-
Helt rätt Waterboy. jag vågar påstå att Hans jobb värd dynga! Efter massa sand och fukt är alt ändå värdelöst. Dessutom vill jag påstå att leva pedantisk = leva tråkigt. Och den killen är fan pedant! Friheten är……sätta sig i bussen i våt dräkt, sandig, skitig och med löv å köra bussen hem utan att tänka på konsekvenser. Detta tråden som ingen ska vara avundsjuk över!
-
Ojoj snacka om att den killen måste ha liten dick eftersom han behöver alla dom bilarna!
-
Svar till:
Man kanske skulle försöka träffa hans döttrar! Det vore nice med en surfande svärfar. Typ hon till höger skulle funka helt ok.
[/ QUOTE ]
Du vet väl att tjejen kommer se ut som sin morsa när hon blir äldre….
Log in to reply.