-
AWT Kap Verde 2015
Kauli “under the lip” Seadi visar hur en våg skall ridas!
[video=vimeo;120452056]https://vimeo.com/120452056[/video]
Att han inte segrade i tävlingen spelar mindre roll…
/Måns
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › AWT Kap Verde 2015
Kauli “under the lip” Seadi visar hur en våg skall ridas!
[video=vimeo;120452056]https://vimeo.com/120452056[/video]
Att han inte segrade i tävlingen spelar mindre roll…
/Måns
Det var länge sedan jag blev så sugen på att vindsurfa igen!
Har nästan glömt hur det var. . . än mindre hur det känns.
Men detta blev jag lyckliga av att se. Fattade bara annat, bättre förhållanden är svåra att hitta. Kolla endast småsmå chop på facet, vilket smör Ujujuj.
Och Kaulis teknik är magisk, helt otrolig känsla den grabben har! Hatten av!
Kauli i all ära, i mina ögon har han mest style (fasen vad Josh ser stel ut), men här ändå huvudnummret vågen. Tror jag tänkt åka dit i minst 20 år och ändå inte fått arslet ur vagnen. Man kanske skulle pipa dit nu?
/JB
Jädrigt fint klipp det där! Känns som om två brassar dominerade ganska hårt. Kauli och den vågen är som gjorda för varandra, tycker även Brawzinho körde riktigt bra. Fast även Josh fick ju till ett par skapliga svängar, trots viss (ähum) stelhet i jämförelse.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › AWT Kap Verde 2015
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.