Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › AWT Maui!
-
AWT Maui!
Publicerad av jonteasu på 22 oktober, 2011 vid 07:05Ganska schysst lineup på Maui Makani Classic: http://americanwindsurfingtour.com/2011/10/riders-list/
Ska bli jävligt kul att se Robby Naish, Josh Stone, Brawzinho, Graham Ezzy, Francisco Goya, Levi Siver, Boujmaa Guilloul, Kai Katchadourian…
Levi rippade lite på Ho’okipa idag!
Hälsningar från ett blåsigt Maui!
jesper-b svarade 13 år sedan 8 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Ja, det är väl bara Keith Teboul och Mark Angulo som saknas bland lokala rippers. Det står väl över sådana futiliteter som tävlingar.
-
Inga kommentarer om att Levi verkar köra med en(!?!?) fena än?
-
R_K;673750 wrote:Inga kommentarer om att Levi verkar köra med en(!?!?) fena än?
vi som är på plats har grubblat över det hela veckan…
-
Jag vill också till Mauiiiiii!!!!!!
-
Hade varit coolt att se Rush Randle och Dave Kalama också. Paul Bryan( vad gör han nu?) va ju också rätt vass och vann aloha classic en gång i tiden. Kommer ihåg en final jag såg på Eurosport för länge sen mellan honom och Dave Kalama. Då va Nick Baker och Josh Stone unga killar på väg upp. Kan Robby borde de ju också kunna om intresset fortfarande finns.
-
Vet inte om det har någoting alls att göra med hur många fenor Levi kör med. Men tycker det ser ut som han har jävla bra fart och tryck i bottensvängen om man jämför med andra runt omkring. Då kör han dessutom bara 4.3(förvisso Banzai), och han planade knappt en enda gång förutom när han red vågorna.
-
Säg upp alla dina ansvar, töm sparkontot och boka ett flyg!
-
jonteasu;673803 wrote:Säg upp alla dina ansvar, töm sparkontot och boka ett flyg!
Riktigt fina bilder på bloggen. Lägg gärna upp fler så att vi här hemma kan drömma oss bort!
-
Bloggen försöker jag uppdatera dagligen. Annars för den lata, kommer jag lägga jag upp lite go bitar från tävlingen här.
-
Kanon med bilder från paradiset redan så här tidigt på Hawaii-säsongen. Inte alls arbetsmoralsänkande, nej då! 🙂
-
Tävlingen börjar idag. Men prognosen ser riktigt usel ut. Verkar bara som det kan bli av på lördag.
http://www.windguru.cz/se/index.php?sc=208798Jag drar och snorklar…
-
Ola H.;673748 wrote:Ja, det är väl bara Keith Teboul och Mark Angulo som saknas bland lokala rippers. Det står väl över sådana futiliteter som tävlingar.
Keith Teboul är ju tydligen domare.
-
Hugg, det här får verkligen en att se ljuset i tunneln! Fina bilder – mer! Hoppas ni får lite mer vågor. /JB
Logga in för att svara.