Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Backpacknig med start i boracay!

• atte

Medlem
    17 november, 2011 vid 03:36
    magnussj;673908 wrote:
    Någon speciell stans man borde bo, ha sin Kite o.s.v.? Ses säkert där… Johan

Kiten har du på samma ställe som oss andra svenskar dvs på freestyle ligger mitt på beachen.

David! tänkte om du va sugen på att segla så tar Sharky 100usd /dag/person, du va ju sugen på att öhoppa lite.

här är lite bilder från trippen vi gjorde

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2431037492487.2129199.1148109620&type=1

Lite info om Sharkys båt (Sharkbite)

Sharkbite is a 12m Fusion Cat , beam 7.5m, Draft 1.2m
    Accom is 2x Queen cabins ,1x Double cabin , and 2 singles
    Fishing and Snorkelling equip supplied
    IKO kiteboarding Instructors, kites avail
    Exclusive Charter US$ 1200 /day
    Food Included cheers Sharky

• bahtra

Medlem
    18 november, 2011 vid 14:47

Tja Atte….det närmar sig 🙂

Vet du om sharky har någon trip planerad mellan jul och nyår? Vi drar till Seco den 21. Julen vill vi ju festa in likt förra året:)

• atte

Medlem
    18 november, 2011 vid 14:50
    bahtra;675587 wrote:
    Tja Atte….det närmar sig 🙂

Vet du om sharky har någon trip planerad mellan jul och nyår? Vi drar till Seco den 21. Julen vill vi ju festa in likt förra året:)

Sharky har va jag vet inget planerat så det är bara att köra.

Jag har bokat bord på Valhalla för 20 pers, funkar det? :santa:

• musse_80

Medlem
    28 november, 2011 vid 16:20

Hej hej,
    en polare och jag tänkte dra till Boracay strax efter jul och 3 veckor framöver. Vad har ni för tips på flygbolag från Manila till boracay(minns inte namnet på flygplatsen som var närmast)..?

tips på boende, restauranger, barer, aktiviteter förutom kita.. ja, alla tips är av intresse 🙂

/Musse

• atte

Medlem
    29 november, 2011 vid 02:30
    musse_80;676305 wrote:
    Hej hej,
    en polare och jag tänkte dra till Boracay strax efter jul och 3 veckor framöver. Vad har ni för tips på flygbolag från Manila till boracay(minns inte namnet på flygplatsen som var närmast)..?

tips på boende, restauranger, barer, aktiviteter förutom kita.. ja, alla tips är av intresse 🙂

/Musse

Flyg med cebu pacific till Caticlan (närmast) eller Kalibo 1,5h med buss till Caticlan.

Boende: English bakery

Restauranger i D’mall: (billigast) Hungry monkey, Smoke även Mikay’s är billigt och bra.
    (Lite dyrare) Cyma = Grekiskt,
    (Dyrt) Valhalla.

Restauranger D’talipapa: Angels wish dish.

Restauranger Bulabog: Isla, freestyle samt happy home.

Barer white beach: Exit samt Bombom bar

Övriga aktiviteter: Gocart, zip line, snorkla, SUP, dyka, Segla, Zorb, Golf, Flow ride, beach volly. Hyra moppe och dra och bada i kallkällor sedan finns det några hundra andra aktiviteter men jag orkar inte dra dom alla.

• misscarlsson

Medlem
    4 december, 2011 vid 02:22

Jag och emil är i boracay nu och just nu bor vi i ett rum för två, vi har hittat en bättre lägenhet för tre eller fyra så om någon är intressera är det bara höra av sig!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Backpacknig med start i boracay!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.