Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Badarna på Lillskärsudden

• Badarna på Lillskärsudden

Publicerad av hengo på 27 juni, 2009 vid 18:31

…Är rädda. iaf några av dom

enligt uppgift från dam i övre medelåldern är det många som inte vågar bada pga. oss.

jag är kanske inte rätt person att säga till folk att köra längre ut.. men hon bad mig förmedla detta till alla. Jag tänker iaf försöka att undvika köra där inne när det är badare påväg ut och in. Om man typ höjdar och ser att någon är påväg ut, så kan man ju ställa sig och vänta tills dom har gått UT i vattnet. Då ser dom att vi faktistk visar hänsyn.

Ingen har varit arg i år än så länge, damen var mycket trevlig men undrade hur vi kunde lösa problemet! Hon tillhörde de som inte hade sitt “basläger” vid piren utan snarare vid småbåtarna vid sandbanken. Lätt att glömma dom eftersom att man fokuserar på att va så långt bort från badarna vid piren.

hengo svarade 15 år, 6 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Badarna på Lillskärsudden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.