Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Badområde habo ljung

• skotten

Medlem
    30 juli, 2008 vid 19:55

@patrikol 485105 wrote:

Låter som en ovanligt dyr lösning.

Finns kanske någon med en liknande billigare lösning.

luftgevar och öl !!!

• patrikol

Medlem
    31 juli, 2008 vid 07:05

@skotten 485913 wrote:

luftgevar och öl !!!

We love u Skotten!

Always with the best solution!

A tasty one too!

🙂

• skotten

Medlem
    31 juli, 2008 vid 16:58

🙂 hehehe always good to feel loved man. Aloha if I can give you another one.

• kitetarzan

Medlem
    31 juli, 2008 vid 21:46

Jaha…
    Det verkar ju som att ni aer lika skitdumma i huvvet i Sverige, som vi aer pae Sicilien… Vet inte om jag ska skratta eller…

Haer haer vi en laeng fin sandstrand (ca 2 km ”kiteable”, men vem fan orkar gae 400 meter med en kite och en braeda? Normalt riggar vi 50-100 meter ovanfoer de 3 (tre) organiserade badinraettningarna som finns haer… (Oek till Rimini och rigga kiten i backluckan eller fickan, daerfor poe stranden har du riggat en 12 oever 5 familjers solsaengar… bara foer att jaemoera!)

Slaepp loss naegra skolor, blanda med hemmalasse och krydda med blinda gamlingar och nyfikna…

Hittillls har vi bara lyckats skada en enda utomstaende… han var typ kommisarie av naegot slag, vem fan bryr sig… Kustbevakningen kommer varje gaeng det blaeser… men aennu har inget haent… aennu….

Som tur aer blir det bara mkt badande pae helger… doe det normalt blaeser baest (froega mig inte varfoer…)

Badsesongen i Sveige aer kort… aeven her, typ 6 veckor, sedan sjunker temperatuen under 28!!! och alla maeste jobba… Men vi koer i boardshorts i oktober (hela dagen) och tjejerna solar fortfarande poe stranden… medan ni ser ut som taskig kondomreklam, med huvor och mormors tofflor…

Aeh, hoppas ni loeser era problem, jag goer hitler haer poe stranden, alla saeger: – Si, si hai raggione = ja, ja du har raett…. och sedan goer de vad fan som helst.

Det aer skoent att veta att vi alla aer lika, eller hur?

• skotten

Medlem
    31 juli, 2008 vid 22:07

hahaha awesome, and aloha… nice accent..

• kitetarzan

Medlem
    1 augusti, 2008 vid 09:57

…accent?

I just can’t find the swedish ”pricks”… in my computer…

he he…

• eddie

Medlem
    1 augusti, 2008 vid 13:44

Deot belir myckelt eanklagre altt leeäsa naär maon lägiiger tllill enp bioksutav litrre häor ocih däer.

• kitetarzan

Medlem
    1 augusti, 2008 vid 19:11

Kara herr Eddie.
    Gjorde ett litet forsok att skapa ord som man kan tona till, typ:
    HAAAAR DUUU PROBLEEEEEM, ELLER?

Nyckel till detta avancerade experiment:
    oljast = oeljaest
    rovhal = roevhael
    javla skaning = …
    hajjar du?

Puss o kram alla.

• stellan

Medlem
    5 augusti, 2008 vid 19:21

Har inte fått upp skyltarna ännu men jobbar på det. Tog lite längre tid. Tills vidare – sprid ordet om att åkning innanför bojarna är förbjudet. (hoppas dom ligger kvar nu efter stormen…..

• gh0st

Medlem
    6 augusti, 2008 vid 07:50

@kitetarzan 486185 wrote:

Jaha…
    Det verkar ju som att ni aer lika skitdumma i huvvet i Sverige, som vi aer pae Sicilien… Vet inte om jag ska skratta eller…

Haer haer vi en laeng fin sandstrand (ca 2 km ”kiteable”, men vem fan orkar gae 400 meter med en kite och en braeda? Normalt riggar vi 50-100 meter ovanfoer de 3 (tre) organiserade badinraettningarna som finns haer… (Oek till Rimini och rigga kiten i backluckan eller fickan, daerfor poe stranden har du riggat en 12 oever 5 familjers solsaengar… bara foer att jaemoera!)

Slaepp loss naegra skolor, blanda med hemmalasse och krydda med blinda gamlingar och nyfikna…

Hittillls har vi bara lyckats skada en enda utomstaende… han var typ kommisarie av naegot slag, vem fan bryr sig… Kustbevakningen kommer varje gaeng det blaeser… men aennu har inget haent… aennu….

Som tur aer blir det bara mkt badande pae helger… doe det normalt blaeser baest (froega mig inte varfoer…)

Badsesongen i Sveige aer kort… aeven her, typ 6 veckor, sedan sjunker temperatuen under 28!!! och alla maeste jobba… Men vi koer i boardshorts i oktober (hela dagen) och tjejerna solar fortfarande poe stranden… medan ni ser ut som taskig kondomreklam, med huvor och mormors tofflor…

Aeh, hoppas ni loeser era problem, jag goer hitler haer poe stranden, alla saeger: – Si, si hai raggione = ja, ja du har raett…. och sedan goer de vad fan som helst.

Det aer skoent att veta att vi alla aer lika, eller hur?

jag orkade läsa första två meningarna sen gick det bara inte.. ett tips är att bara ta bort prickarna…

• patrikol

Medlem
    6 augusti, 2008 vid 09:34

@gh0st 487708 wrote:

jag orkade läsa första två meningarna sen gick det bara inte.. ett tips är att bara ta bort prickarna…

Betydligt enklare att gora sa!

Sa gor sa!

• wibban

Medlem
    7 augusti, 2008 vid 01:07

@kitetarzan 486449 wrote:

Kara herr Eddie.

oljast = oeljaest
    rovhal = roevhael
    javla skaning = …
    hajjar du?

Puss o kram alla.

Vad är rövhäl för något isf? ska du skriva komplicerat så gör det rätt iaf… 😉

• skotten

Medlem
    7 augusti, 2008 vid 06:55

jonas… it has to be jonas..

• eddie

Medlem
    8 augusti, 2008 vid 11:54

@kitetarzan 486449 wrote:

Kara herr Eddie.

oljast = oeljaest
    rovhal = roevhael
    javla skaning = …
    hajjar du?

Puss o kram alla.

Jag hajjar precis… du har fått fram ditt budskap:
    ”man får ont i röven om man har för mycket sex…”

Grattis!

Puss

• skotten

Medlem
    8 augusti, 2008 vid 14:37

woo wierd.. that time we did it eddie.. I didnt feel a thing.. suddenly you were just lying beside me crying.. When I asked what was wrong? you said, nothing, I am just so happy…

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Badområde habo ljung

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.