Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Badområde habo ljung
-
🙂 hehehe always good to feel loved man. Aloha if I can give you another one.
-
Jaha…
Det verkar ju som att ni aer lika skitdumma i huvvet i Sverige, som vi aer pae Sicilien… Vet inte om jag ska skratta eller…Haer haer vi en laeng fin sandstrand (ca 2 km ”kiteable”, men vem fan orkar gae 400 meter med en kite och en braeda? Normalt riggar vi 50-100 meter ovanfoer de 3 (tre) organiserade badinraettningarna som finns haer… (Oek till Rimini och rigga kiten i backluckan eller fickan, daerfor poe stranden har du riggat en 12 oever 5 familjers solsaengar… bara foer att jaemoera!)
Slaepp loss naegra skolor, blanda med hemmalasse och krydda med blinda gamlingar och nyfikna…
Hittillls har vi bara lyckats skada en enda utomstaende… han var typ kommisarie av naegot slag, vem fan bryr sig… Kustbevakningen kommer varje gaeng det blaeser… men aennu har inget haent… aennu….
Som tur aer blir det bara mkt badande pae helger… doe det normalt blaeser baest (froega mig inte varfoer…)
Badsesongen i Sveige aer kort… aeven her, typ 6 veckor, sedan sjunker temperatuen under 28!!! och alla maeste jobba… Men vi koer i boardshorts i oktober (hela dagen) och tjejerna solar fortfarande poe stranden… medan ni ser ut som taskig kondomreklam, med huvor och mormors tofflor…
Aeh, hoppas ni loeser era problem, jag goer hitler haer poe stranden, alla saeger: – Si, si hai raggione = ja, ja du har raett…. och sedan goer de vad fan som helst.
Det aer skoent att veta att vi alla aer lika, eller hur?
-
…accent?
I just can’t find the swedish ”pricks”… in my computer…
he he…
-
Deot belir myckelt eanklagre altt leeäsa naär maon lägiiger tllill enp bioksutav litrre häor ocih däer.
-
Kara herr Eddie.
Gjorde ett litet forsok att skapa ord som man kan tona till, typ:
HAAAAR DUUU PROBLEEEEEM, ELLER?Nyckel till detta avancerade experiment:
oljast = oeljaest
rovhal = roevhael
javla skaning = …
hajjar du?Puss o kram alla.
-
Har inte fått upp skyltarna ännu men jobbar på det. Tog lite längre tid. Tills vidare – sprid ordet om att åkning innanför bojarna är förbjudet. (hoppas dom ligger kvar nu efter stormen…..
-
@kitetarzan 486185 wrote:
Jaha…
Det verkar ju som att ni aer lika skitdumma i huvvet i Sverige, som vi aer pae Sicilien… Vet inte om jag ska skratta eller…Haer haer vi en laeng fin sandstrand (ca 2 km ”kiteable”, men vem fan orkar gae 400 meter med en kite och en braeda? Normalt riggar vi 50-100 meter ovanfoer de 3 (tre) organiserade badinraettningarna som finns haer… (Oek till Rimini och rigga kiten i backluckan eller fickan, daerfor poe stranden har du riggat en 12 oever 5 familjers solsaengar… bara foer att jaemoera!)
Slaepp loss naegra skolor, blanda med hemmalasse och krydda med blinda gamlingar och nyfikna…
Hittillls har vi bara lyckats skada en enda utomstaende… han var typ kommisarie av naegot slag, vem fan bryr sig… Kustbevakningen kommer varje gaeng det blaeser… men aennu har inget haent… aennu….
Som tur aer blir det bara mkt badande pae helger… doe det normalt blaeser baest (froega mig inte varfoer…)
Badsesongen i Sveige aer kort… aeven her, typ 6 veckor, sedan sjunker temperatuen under 28!!! och alla maeste jobba… Men vi koer i boardshorts i oktober (hela dagen) och tjejerna solar fortfarande poe stranden… medan ni ser ut som taskig kondomreklam, med huvor och mormors tofflor…
Aeh, hoppas ni loeser era problem, jag goer hitler haer poe stranden, alla saeger: – Si, si hai raggione = ja, ja du har raett…. och sedan goer de vad fan som helst.
Det aer skoent att veta att vi alla aer lika, eller hur?
jag orkade läsa första två meningarna sen gick det bara inte.. ett tips är att bara ta bort prickarna…
-
@kitetarzan 486449 wrote:
Kara herr Eddie.
oljast = oeljaest
rovhal = roevhael
javla skaning = …
Vad är rövhäl för något isf? ska du skriva komplicerat så gör det rätt iaf… 😉
-
@kitetarzan 486449 wrote:
Kara herr Eddie.
oljast = oeljaest
rovhal = roevhael
javla skaning = …
Jag hajjar precis… du har fått fram ditt budskap:
”man får ont i röven om man har för mycket sex…”Grattis!
Puss
-
woo wierd.. that time we did it eddie.. I didnt feel a thing.. suddenly you were just lying beside me crying.. When I asked what was wrong? you said, nothing, I am just so happy…
Logga in för att svara.