Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Baggen / Mjölkudden idag igen

• Baggen / Mjölkudden idag igen

Publicerad av jps på 25 februari, 2007 vid 09:25

Drar dit om ett par timmar eller så. Måste testa JPS Wind ski 4 som blev klar i går 😉

Verkar vara lite mindre vind idag men det borde funka.

jps svarade 18 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • swe2

Medlem
    25 februari, 2007 vid 10:41

Det är öppet vatten vi mjölkudden

• jps

Medlem
    25 februari, 2007 vid 15:59

Jo tack jag märkte det…

En djäkla skillnad på isläget i fredags och idag. Jag körde lite längre norrut på Baggen istället och det gick bra.

• jps

Medlem
    25 februari, 2007 vid 18:39

En liten rapport från dagens övningar.

Testade en ny bräda idag (JPS 4). Gjord med en Alpin race-snowboard som bas. Den gick hur bra som helst idag.

Jämförde med min tredje bräda baserad på en monoski som går trögt på is och tenderar att ge monster spinouts på snö :). Den kan gå riktigt fort men kräver sin man…

4an är mindre lynnig.

Bifogar lite GPS-siffror om någon är intresserad. (1a filen är nya brädan, 2a filen är monoskin)

• oaxen

Medlem
    26 februari, 2007 vid 07:59

Släng upp lite bilder på fyran!

• jps

Medlem
    26 februari, 2007 vid 16:40

Det kommer.

• jps

Medlem
    26 februari, 2007 vid 19:30

Nu finns den senaste skapelsen att beskåda här: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=367105#post367105

Jag har också samlat ihop lite byggerfarenheter här:

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=47530

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Baggen / Mjölkudden idag igen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.