• Publicerad av kinabalu på 17 oktober, 2011 vid 19:31

Vad tror ni om Baggen i morgon?

Baggensfjärden blir kanske choppig vid sydligt, men kan det inte bli lite schysst plattvatten bakom Tjustviksholmen? Tycker det brukar se rätt fint ut där när man passerat med bilen på bron.

Ligger ju nära stan i alla fall. Jag kommer nog loss från jobbet vid 14-tiden och måste stilla min surfabstinens!!

marden svarade 13 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • marden

Medlem
    18 oktober, 2011 vid 08:22

been there done that..

• benke-2

Medlem
    18 oktober, 2011 vid 11:02

Jag kör på Dalarö iaf, från 3 kanske va?

• marden

Medlem
    18 oktober, 2011 vid 20:51

i skuggan av gubbarna i dammen ,kanske benke satt nytt 08 rekord i dag beroende på vad det ligger på ?
    idag hade han en topp på ca 37,2 iafl ,och det berodde inte bara på brädan att han vann sm min gick iafl inte lika fort som hans 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.