Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Bahia Feliz

• Bahia Feliz

Publicerad av victror på 10 februari, 2011 vid 23:18

Jag och en polare har hittat en sistaminuten till Bahia.
    Polaren ska hänga med flickvännen och jag tänkte få stryk av några vågor och svettas i våtdräkten.
    Vad jag har förstått efter att ha läst runt lite så är inte nattlivet något vidare, men att surfen ska vara bra även på vintern. Stämmer det?
    Vart det är bäst att hyra, hos Mistral http://www.club-mistral.com/en/desti…7/locationInfo? Eller går det att hyra från Cuture även om vi inte tänkte hyra en bil?
    Har ingen riktig koll på vart vi ska bo, men antar att det blir på något av fritidsresors stora komplex. Bara släng till mig alla erfarenheter och info ni har om Bahia så slipper stå som ett fån när jag landar :smile:.

Tack på förhand!

Fred ut

ooso svarade 13 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • ooso

Medlem
    12 februari, 2011 vid 22:59

Jeg drar til Bahia Feliz inatt! og skal surfe der. nattlivet er bedre i puerto rico og playa de ingles(tror jeg)
    hvor lenge skal du være der?
    jeg har hørt at det blåser mye der uansett årstid, og det samme har jeg erfaring om fra jeg har vært der i desember 2008:)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Bahia Feliz

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.