-
Balgö
Fins det ingen som testat Balgö. ser ju fint ut, pluss ganska nära för oss på framsidan. Den markerade linjen är över 1 km
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Balgö
Fins det ingen som testat Balgö. ser ju fint ut, pluss ganska nära för oss på framsidan. Den markerade linjen är över 1 km
Här är några som testat tror jag
http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=forum&forum=2&val=15177
Jodå!
Vi har sommarstuga i Kärradal alldeles innanför Balgö och jag surfar runt där mycket. Jag, Mården & Stefan Flood hade en fantastisk dag där förra året. Vi var där på SSO och körde bakom Nordostspetsen på ön. Det var hur bra som helst och jag tror att vi samtliga satte PB med råge, men just de förhållandena vi hade (SSO runt 17 m/ s) uppkommer väl en gång vart fjärde år. Har testat en del runt ön på SV, men då har jag inte hittat någon plats av värde. Sträckan du markerat har då jag varit där kännts bättre på kartan än i verkligheten. Det är rätt stenigt där och ön är trots allt inte så låg. Har nog inte testat på V – NV och det kanske kan bli bra.
Johan Gelander har utforskat mycket av området söder om Balgö och jag tror att han har många ess i rockärmen.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Balgö
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.