• Publicerad av muche på 17 augusti, 2004 vid 16:41

Kommer vara där i Oktober. När är säsongen som bäst??? Kan bara åka då tyvärr och har ingen koll på hur vågorna är där då.
    Har surfat en månad i Sydafrika och vill inte riktigt byta bort min minimal ännu, vilka stränder är lämpliga att dra till då???
    Någon mer som ska dit i Oktober??

Tacksam för svar!!
    Hare

muche svarade 20 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • tuco

Medlem
    18 augusti, 2004 vid 00:35

varför skulle du byta bort brädan ? efter Bali kommer du att ha två he he.
    det är bettre på våran sommar, klinare och mer konsistent men du kommer att få vågor som fan, mitt favorit stelle är Balangen ett helvette att hitta (ialla fall på min tid nu fins det säkert en jävla motorväg dit wink.gifmen det är värt mödan en vänster som på en BRA dag är 250-300 meter men oftast bryter det en fet secktion i mitten som är svår att komma runt men det gör ingett för då blir det 2 take off ställen = mindre folk smile.gif
    jag kan skriva så jävla mycket mer men det är bara att gå tillbaka 2-3 månader på vilket surf forum som hälst och du kommer att hitta en utförlig bali guide wink.gif
    ha det så jävla äkligt där nere wink.gif

• muche

Medlem
    18 augusti, 2004 vid 16:54

merci merci så mycket!!! Låter bra som tusan. Faaan vad jag ska surfa mycke!!
    Hare bra!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.