Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bara åk i Örebro!
-
backelito;607340 wrote:måste tillägga att jag hade full fräs med 4.7 i Ässundet Örebro i lördags!!! :cool2:
Då körde vi nog förbi varandra ett gäng ggr. Jag såg minst två med kameror där, finns det några bilder upplagda någonstans för de närmast sörjande?
Ett par duktiga blåsor i händerna och träningsvärk i triceps?? nu. Redigt överriggad med 5.9 mao. Ska i fortsättningen alltid ha med 5.0 även på en 8ms prognos.
-
svennebanan;607350 wrote:Ska i fortsättningen alltid ha med 5.0 även på en 8ms prognos.
Det kan ha varit tratteffekten som slog till i lördags… J
-
backelito;607340 wrote:Håller med Sebbe….
Trots att jag e Örebro-local och tycker att Sunket är grymt, så skulle jag välja Norra Björnön om jag bodde i Köping… 🙂 Grymt bra ställe på SV.
måste tillägga att jag hade full fräs med 4.7 i Ässundet Örebro i lördags!!! :cool2:
Det är väl just V, SV som är katastrof där jag håller till. Sen visst kan man guppa ut en “klick”, men med dagens vattentemp etc så känns det inte så smart 🙂
Norra Björnön och vi pratar då om Västerås förmodar jag.
Ah fan nu när veckodagarna är köttade så får det inte bli bomkörning alternativt “bykörning”.
/mac
-
Det är norra björnö vi pratar om, Västerås bästa ställe. Det är nästan alltid någon som är ute om det blåser, så ingen risk att man får köra själv.
-
Du sebbe hur är det vid “stranden” eller var det är när man (tror jag) lämnar Västerås mot Köping OM MAN ÅKER TÅG….. det är ngn å som mynnar ut sen ser det iofs ut som om det är nedpyttat massa stenar etc….. Det såg mkt öppet ut…men kanske kört att rigga/lämna pryttlar och bil etc…… tror maybe att det var i sydläge!!?!?
SKall kolla hybridbilderna….
Funkar björnösotarna etc vid nybörjarsurfing…ja frugan får ju en 220litare senare i veckan…. f2 Discovery…..hon är numera surfbiten 🙂
/mac
Logga in för att svara.